Erdee

Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Erdee

Bericht door Mister »

DDD schreef:Het zal aan mij liggen, maar het lijkt mij een leuke vrouw. Ik vind er niets bijzonder aan.
Het lijkt me voornamelijk iemand die de zaken voortvarend aanpakt. Niet een klein schakeltje, maar hoppa: een advertentie om u tegen te zeggen. In die zin is het bijzonder.
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Erdee

Bericht door DDD »

Dat vind ik dan weer helemaal niet bijzonder. In andere kranten staan ook vaak genoeg serieuze contactadvertenties.

Ik ben oprecht benieuwd wat Bertiels idee hierbij nu is, want dat is mij nog niet duidelijk.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Erdee

Bericht door eilander »

Mara schreef:Ik snap dan niet waarom deze vrouw een advertentie nodig heeft.
Ze staat midden in het leven, is sociaal vaardig en zo te lezen ziet ze er goed uit.
:) Tja, als je schrijft: ik ben een beetje eenzaam, dat komt omdat ik mensenschuw ben en graag binnen zit. Daarnaast ben ik ook niet heel knap... dan kun je je de kosten zeker wel besparen.
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Erdee

Bericht door DDD »

Nee hoor. Dat spreekt weer heel andere mensen aan. Er zijn genoeg mannen die graag binnen zitten en mensenschuw zijn. Denk ik.
DDD schreef:Oh dat was onmiddellijk de eerste tekst in mijn hoofd. Hij gaat toch duidelijk over 'doen'.
Ik zag dit ook nog. Gelukkig stond er inmiddels een stevige reactie van de directeur van de HGJB in de krant. Ik ben benieuwd of ds. Blom er nog op reageerde, maar zover ben ik nog niet.
Erskinees
Berichten: 2756
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Erdee

Bericht door Erskinees »

Er zijn tegenwoordig ook allerlei verantwoorde christelijke en zelfs reformatorische datingsites. Daar kun je ook vast aangeven dat je niet geinteresseerd bent in HHK'ers.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10609
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Erdee

Bericht door Ad Anker »

DDD schreef:
Bertiel schreef:Er stond vandaag een wel zeer bijzondere contact advertentie in het rd….
Dat nodigt toch niet uit?
Waarom nodigt dat niet uit? Ik heb nog nooit zo'n goede contactadvertentie in het RD gezien.
Haha, zo zie je weer. Er is een doelgroep voor dit soort advertenties.
Bertiel
Berichten: 4620
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Bertiel »

Ik had eerder aan een oud refoforumlid uit het zeeuwse gedacht, maar dit lijkt me ook prima :D
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
HersteldHervormd
Berichten: 6114
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Erdee

Bericht door HersteldHervormd »

Wel erg bijzonder inderdaad. Laatst las ik ook een stukje dat twee mensen elkaar gevonden hadden via schakeltjes.

Hij zei: ja, ik kreeg best wel wat mails, daar waren er een paar van over gebleven die me interessant leken, en uiteindelijk is … het geworden. Nu zijn we getrouwd.

Ik denk dan, kerel, wat ben je toch weer lekker bezig met al dat uitzoeken en selecteren. :haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Erdee

Bericht door Maanenschijn »

Bertiel schreef:Ik had eerder aan een oud refoforumlid uit het zeeuwse gedacht, maar dit lijkt me ook prima :D
:) moet wel breed-denkend zijn… dus niet voor Jan en alleman. :)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Maanenschijn schreef:
Bertiel schreef:Ik had eerder aan een oud refoforumlid uit het zeeuwse gedacht, maar dit lijkt me ook prima :D
:) moet wel breed-denkend zijn… dus niet voor Jan en alleman. :)
#teoud
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Hebben jullie het interview met dr. E. Geuze gelezen? Heel erg mooi vond ik het. Hij is een zoon van ds. A. Geuze (GGiN Gouda-Gerbrandyweg).
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Erdee

Bericht door Bezorgd »

Alleen haar breeddenkendheid beperkt zich tot O(GG)iN
Is niet heel breed. :)
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Erdee

Bericht door DDD »

Dat staat er niet. Ze zoekt iemand uit die kringen die óók breeddenkend is.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2992
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Erdee

Bericht door Job »

DDD schreef:Dat staat er niet. Ze zoekt iemand uit die kringen die óók breeddenkend is.
Je bent echt van d'r gecharmeerd hè. Ik zou schrijven, mocht het van toepassing zijn.
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Erdee

Bericht door DDD »

Ik ben vooral benieuwd naar de opvattingen van Bertiel hierover. Hij begon immers met deze opmerkelijke discussie.
Plaats reactie