Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Carrie
Berichten: 289
Lid geworden op: 30 jan 2019, 20:59

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Carrie »

merel schreef:@ Carrie ik had dat van te voren niets gehoord over vloeken, maar dat viel mij wel op en stoorde mij ook.
Het verhaal en het decor is wel echt fantastisch!

@ Jantje ik krijg de link niet gekopieerd, maar als je Google gebruikt, zie je alle info
Geloof ik zeker!

Ik vind het voorstuk wat ik wel eens gezien heb al indrukwekkend en confronterend!
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door windorgel »

Hoe het Jantje en mij lukt dit niet te weten? Geen idee. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Hendrikus »

windorgel schreef:Hoe het Jantje en mij lukt dit niet te weten? Geen idee. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Het is een mjoeziekul ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Carrie
Berichten: 289
Lid geworden op: 30 jan 2019, 20:59

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Carrie »

windorgel schreef:Hoe het Jantje en mij lukt dit niet te weten? Geen idee. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Ik vind dat oprecht knap...

Maar is wellicht ook een beetje woonplaats en provincie gerelateerd misschien.
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Desiree »

Boertje schreef:
Geytenbeekje schreef:
Desiree schreef:Doet elke provincie een meeting ;)?

Heel veel gedaan vandaag.. en nu nog schoenen poetsen etc.. :)
Ik ben wel voor een Gelderse :D
Ik eigenlijk ook wel, is veel dichterbij enne ze zeggen dat die ook behoudener zijn ssst :? Niet doorvertellen anders willen ze allemaal hier wonen....
Nee hoor.. als we ooit verhuizen dan worden we de buren van Dia. In Maranatha :) Dan neem ik kerktelefoon op de Schildkerk en elke 4 weken een huisconcert. Dat wordt een pracht oude dag. ;)
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Maanenschijn »

Hendrikus schreef:
windorgel schreef:Hoe het Jantje en mij lukt dit niet te weten? Geen idee. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Het is een mjoeziekul ;)
Met nadruk op de drie laatste letters? :)

De film is overigens best mooi.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Jantje »

Carrie schreef:
Jantje schreef:
merel schreef:Heb voor mijn doen weinig gedaan vandaag.
Ben vanmiddag naar Soldaat van Oranje geweest. Dat was een lange zit, maar ben echt onder de indruk!
Kun je me uitleggen wat je dan precies gezien of gehoord hebt? Was het een lezing of iets dergelijks?
Ehm...Jantje....

Ben vooral benieuwd hoe het jou lukt dit niet te weten...

@Merel
Ik begreep dat er erg in gevloekt werd, dat hield mij tnt tegen. Klopt dit?
merel schreef:@ Carrie ik had dat van te voren niets gehoord over vloeken, maar dat viel mij wel op en stoorde mij ook.
Het verhaal en het decor is wel echt fantastisch!

@ Jantje ik krijg de link niet gekopieerd, maar als je Google gebruikt, zie je alle info
Juist. Ik wist niet wat ik er van moest denken. Ik weet niet eens wat een musical precies inhoudt. Het zal allemaal wel. Maar ik weet niet of dit allemaal de eerst vier letters van deze website eer aan doet. Ik zou me er werkelijk niet thuis voelen. Dan was het vast heel wat beter toeven geweest in het Van Lodenstein-college in Barneveld, vanmiddag.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door eilander »

Het vloeken is storend, maar het verhaal en het decor fantastisch.
Dat gecombineerd met HC Zondag 36 ('met ons toezien zulke schrikkelijke zonden deelachtig maken') maakt toch dat geen christen met een leven dichtbij de Heere, daar kan zitten.
Dat is voor mij echt heel duidelijk.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Jantje »

eilander schreef:Het vloeken is storend, maar het verhaal en het decor fantastisch.
Dat gecombineerd met HC Zondag 36 ('met ons toezien zulke schrikkelijke zonden deelachtig maken') maakt toch dat geen christen met een leven dichtbij de Heere, daar kan zitten.
Dat is voor mij echt heel duidelijk.
Dat is met recht en waarheid gezegd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
gallio
Berichten: 1970
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door gallio »

eilander schreef:Het vloeken is storend, maar het verhaal en het decor fantastisch.
Dat gecombineerd met HC Zondag 36 ('met ons toezien zulke schrikkelijke zonden deelachtig maken') maakt toch dat geen christen met een leven dichtbij de Heere, daar kan zitten.
Dat is voor mij echt heel duidelijk.
Dat is zo, maar merel geeft wel aan dat ze dit van te voren niet wist.
Gebruikersavatar
Carrie
Berichten: 289
Lid geworden op: 30 jan 2019, 20:59

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Carrie »

Jantje schreef:
eilander schreef:Het vloeken is storend, maar het verhaal en het decor fantastisch.
Dat gecombineerd met HC Zondag 36 ('met ons toezien zulke schrikkelijke zonden deelachtig maken') maakt toch dat geen christen met een leven dichtbij de Heere, daar kan zitten.
Dat is voor mij echt heel duidelijk.
Dat is met recht en waarheid gezegd.
Laten we alsjeblieft elkaar nu niet gaan veroordelen...

er is zo'n verhaal met een balk en een splinter.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Hendrikus »

Desiree schreef: Nee hoor.. als we ooit verhuizen dan worden we de buren van Dia. In Maranatha :) Dan neem ik kerktelefoon op de Schildkerk en elke 4 weken een huisconcert. Dat wordt een pracht oude dag. ;)
Buren va DIA in Maranatha = contradictio in terminis. Maar vooruit, jij verhuist voorlopig toch niet :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door huisman »

gallio schreef:
eilander schreef:Het vloeken is storend, maar het verhaal en het decor fantastisch.
Dat gecombineerd met HC Zondag 36 ('met ons toezien zulke schrikkelijke zonden deelachtig maken') maakt toch dat geen christen met een leven dichtbij de Heere, daar kan zitten.
Dat is voor mij echt heel duidelijk.
Dat is zo, maar merel geeft wel aan dat ze dit van te voren niet wist.
Tjsa dat hebben wij vaker gehoord; wir haben es nicht gewusst.

Een seculiere musical bezoeken in lijdenstijd?....Doch het behaagde den HEERE Hem te verbrijzelen; Hij heeft Hem krank gemaakt; als Zijn ziel Zich tot een schuldoffer gesteld zal hebben, zo zal Hij zaad zien, Hij zal de dagen verlengen; en het welbehagen des HEEREN zal door Zijn hand gelukkiglijk voortgaan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Jantje »

gallio schreef:Dat is zo, maar merel geeft wel aan dat ze dit van te voren niet wist.
Dit is zoiets van: Ik ging zwemmen, maar ik wist van te voren niet dat ik nat zou worden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Misschien een tip om vooraf reviews te lezen. Dan weet je van te voren of het verantwoord is of niet.

Vandaag begint eindelijk mijn revalidatie. Vorig jaar Maart doorverwezen...
Plaats reactie