Wat doen we vandaag?

HersteldHervormd
Berichten: 6116
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

Bizar, ik kijk mee met de zonsverduistering. Echt heel gaaf.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
KDD
Berichten: 1534
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door KDD »

gallio schreef: 08 apr 2024, 20:48
KDD schreef: 08 apr 2024, 12:58
KDD schreef: 08 apr 2024, 12:31 Zonsverduistering meemaken vanmiddag. Het is nu bewolkt maar ze geven aan dat het vanmiddag helder wordt.
De laatste keer onze regio een totale zonsverduistering hadden was 1925 en de volgende keer is niet tot 2144.
Nu is je kans KDD !
Het was heel bijzonder. Gelukkig hadden we een helder blauwe lucht. Het werd net zo donker als een nacht met volle maan. Duurde niet lang maar was wel nice - vooral voor de kinderen. Die keken er naar uit.
Online
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1793
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ararat »

Het is ook bijzonder om de reactie op het gebeuren te zien.

Volgens mij wordt de natuur stil en de mensen juist niet.
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17376
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

Vandaag mij ondergedompeld in de fighter community. Fighter pilots zijn ideale gesprekspartners om je eigen troubles te minimaliseren. Het was dus een mooie dag!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel
Berichten: 9858
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

huisman schreef: 11 apr 2024, 00:23 Vandaag mij ondergedompeld in de fighter community. Fighter pilots zijn ideale gesprekspartners om je eigen troubles te minimaliseren. Het was dus een mooie dag!
Even een zijsprong; heb jij de KMA gedaan?
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17376
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

merel schreef: 11 apr 2024, 07:24
huisman schreef: 11 apr 2024, 00:23 Vandaag mij ondergedompeld in de fighter community. Fighter pilots zijn ideale gesprekspartners om je eigen troubles te minimaliseren. Het was dus een mooie dag!
Even een zijsprong; heb jij de KMA gedaan?
Nee , ik ben als dienstplichtig soldaat begonnen en daarna bijna 40 jaar blijven hangen. Dus allerlei losse opleidingen gevolgd.
Bv Kapiteins en Majoors cursus. enz.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel
Berichten: 9858
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

huisman schreef: 11 apr 2024, 08:20
merel schreef: 11 apr 2024, 07:24
huisman schreef: 11 apr 2024, 00:23 Vandaag mij ondergedompeld in de fighter community. Fighter pilots zijn ideale gesprekspartners om je eigen troubles te minimaliseren. Het was dus een mooie dag!
Even een zijsprong; heb jij de KMA gedaan?
Nee , ik ben als dienstplichtig soldaat begonnen en daarna bijna 40 jaar blijven hangen. Dus allerlei losse opleidingen gevolgd.
Bv Kapiteins en Majoors cursus. enz.
Ah, oké. Een kind dubt over 2 studies waaronder de KMA en ik was benieuwd naar de mening van ervaringsdeskundigen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33318
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

merel schreef: 11 apr 2024, 08:53
huisman schreef: 11 apr 2024, 08:20
merel schreef: 11 apr 2024, 07:24
huisman schreef: 11 apr 2024, 00:23 Vandaag mij ondergedompeld in de fighter community. Fighter pilots zijn ideale gesprekspartners om je eigen troubles te minimaliseren. Het was dus een mooie dag!
Even een zijsprong; heb jij de KMA gedaan?
Nee , ik ben als dienstplichtig soldaat begonnen en daarna bijna 40 jaar blijven hangen. Dus allerlei losse opleidingen gevolgd.
Bv Kapiteins en Majoors cursus. enz.
Ah, oké. Een kind dubt over 2 studies waaronder de KMA en ik was benieuwd naar de mening van ervaringsdeskundigen.
Ik kan haar/hem eventueel wel in contact brengen met 'ervaringsdeskundigen'. Hier in Breda zijn veel KMA-studenten en -afgestudeerden, waarvan een enkeling christelijk.
merel
Berichten: 9858
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Tiberius schreef: 11 apr 2024, 09:19
merel schreef: 11 apr 2024, 08:53
huisman schreef: 11 apr 2024, 08:20
merel schreef: 11 apr 2024, 07:24

Even een zijsprong; heb jij de KMA gedaan?
Nee , ik ben als dienstplichtig soldaat begonnen en daarna bijna 40 jaar blijven hangen. Dus allerlei losse opleidingen gevolgd.
Bv Kapiteins en Majoors cursus. enz.
Ah, oké. Een kind dubt over 2 studies waaronder de KMA en ik was benieuwd naar de mening van ervaringsdeskundigen.
Ik kan haar/hem eventueel wel in contact brengen met 'ervaringsdeskundigen'. Hier in Breda zijn veel KMA-studenten en -afgestudeerden, waarvan een enkeling christelijk.
Dat houd ik in mijn achterhoofd. Wellicht is dat volgend jaar een idee.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17376
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

Het leek vandaag wel de nationale dieren-doodrijdag . Reed vandaag zo'n 130 km en ben de tel kwijt hoeveel dode dieren ik heb gezien.
Vos, roofvogels, een uil, en regelmatig een bergje bloed en organen waar ik geen soort van kon benoemen.
Zeker meer dan 20 . Triest.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bertiel
Berichten: 4627
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Paartijd Dan zijn dieren minder alert
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
HersteldHervormd
Berichten: 6116
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

huisman schreef: 12 apr 2024, 19:50 Het leek vandaag wel de nationale dieren-doodrijdag . Reed vandaag zo'n 130 km en ben de tel kwijt hoeveel dode dieren ik heb gezien.
Vos, roofvogels, een uil, en regelmatig een bergje bloed en organen waar ik geen soort van kon benoemen.
Zeker meer dan 20 . Triest.
Nu je het zegt inderdaad, ik heb er ook veel gezien.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5411
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door pierre27 »

HersteldHervormd schreef: 12 apr 2024, 20:40
huisman schreef: 12 apr 2024, 19:50 Het leek vandaag wel de nationale dieren-doodrijdag . Reed vandaag zo'n 130 km en ben de tel kwijt hoeveel dode dieren ik heb gezien.
Vos, roofvogels, een uil, en regelmatig een bergje bloed en organen waar ik geen soort van kon benoemen.
Zeker meer dan 20 . Triest.
Nu je het zegt inderdaad, ik heb er ook veel gezien.
Ik ben benieuwd wat ik morgen tegem ga komen. Ga dag op pad met de vrachtwagen door het land heen. Vaak op zulke mooie dagen qua weer zie je genoeg langs de kant liggen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
aggieoudje
Berichten: 903
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Grote voorjaarsmarkt in en om de kerk.
En wat is het prachtig weer, ze treffen het!
Het was gezellig maar ook wel heel erg druk!
Leuke dingen gekocht, hopelijk is het een mooie opbrengst voor het goede doel en voor zonnepanelen op de kerk.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Cornelia83
Berichten: 274
Lid geworden op: 24 okt 2020, 19:39

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Cornelia83 »

Cornelia83 schreef: 19 dec 2023, 15:06
Cornelia83 schreef: 06 dec 2023, 21:41
Cornelia83 schreef: 04 nov 2023, 23:23
Cornelia83 schreef: 25 okt 2023, 17:48 Straks naar de stemmingsvergadering voor de 11 vacatures die per jan. '24 zullen ontstaan in de kerkenraad.
7 van de 11 gekozen broeders hebben hun verkiezing aangenomen.
Dus nog 4 vacatures staan open, dus binnenkort zullen we weer een nieuwe stemmingsvergadering hebben.
Vanavond weer stemmingsvergadering gehad. Bidden voor de gekozen broeders en hun beslissing afwachten.
Alle 4 gekozen broeders hebben bedankt. Dus binnenkort zullen we weer een stemmingsvergadering hebben. Bidden dat ook deze 4 resterende vacatures snel vervuld zullen worden.
Vandaag mogen horen dat de laatste 2 vacatures eindelijk mogen worden vervuld!
2 broeders zullen morgenochtend bevestigd worden in het ambt en 2 broeders mochten deze week hun verkiezing aannemen, zij zullen dus binnenkort worden bevestigd.
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Plaats reactie