Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Wim Anker
Berichten: 3905
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Wim Anker »

Native cgk'ers.... mooi standpunt. Zou iedereen 'leden, ambsdragers, ds'en uit alle kv's moeten doen.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1792
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Ararat »

Wim Anker schreef: 30 mar 2024, 16:27 Native cgk'ers.... mooi standpunt. Zou iedereen 'leden, ambsdragers, ds'en uit alle kv's moeten doen.
Interessante gedachte. :)
Dat zou de samenstelling van veel meerdere vergaderingen best veranderen.
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
DDD
Berichten: 28745
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door DDD »

Daar zou ik ook een groot voorstander van zijn.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10457
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Zita »

Mijn laatste aanwinst moet ik nog zien te vinden: oma wil met alle geweld haarnetjes dragen. 's Nachts sowieso, en het lijkt er de laatste maanden op dat de nacht al om een uur of vier 's middags begint, want dan moet dat ding persé op. Het moeten van die heel dunne zijn, dunner dan deze: https://www.etos.nl/producten/etos-nach ... dHEALw_wcB. Bij Temu zie ik wel iets wat erop lijkt, maar ik bestel daar liever niet. De reguliere drogisterijen hebben ze niet. Heeft iemand een idee?
merel
Berichten: 9858
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door merel »

Zita schreef: 09 apr 2024, 18:04 Mijn laatste aanwinst moet ik nog zien te vinden: oma wil met alle geweld haarnetjes dragen. 's Nachts sowieso, en het lijkt er de laatste maanden op dat de nacht al om een uur of vier 's middags begint, want dan moet dat ding persé op. Het moeten van die heel dunne zijn, dunner dan deze: https://www.etos.nl/producten/etos-nach ... dHEALw_wcB. Bij Temu zie ik wel iets wat erop lijkt, maar ik bestel daar liever niet. De reguliere drogisterijen hebben ze niet. Heeft iemand een idee?
Ja, de drogist in Elspeet ( en vermoedelijk ook andere drogisterijen volop in de Bible Belt). Mijn oma droeg een knot en gebruikte ook hele dunne haarnetjes. Die haalde ik daar
HannekeL
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jul 2023, 09:59

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door HannekeL »

Het boek "En de aarde bracht voort" van dr Gijsbert van den Brink. Een thema waar ik nauwelijks iets van afweet. Ik ben benieuwd.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door FlyingEagle »

HannekeL schreef:Het boek "En de aarde bracht voort" van dr Gijsbert van den Brink. Een thema waar ik nauwelijks iets van afweet. Ik ben benieuwd.
Dan is dit boek niet gelijk de ideale gids. Lees ook andere visies is mijn advies.
HannekeL
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jul 2023, 09:59

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door HannekeL »

FlyingEagle schreef: 23 apr 2024, 18:42
HannekeL schreef:Het boek "En de aarde bracht voort" van dr Gijsbert van den Brink. Een thema waar ik nauwelijks iets van afweet. Ik ben benieuwd.
Dan is dit boek niet gelijk de ideale gids. Lees ook andere visies is mijn advies.
Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17376
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Brief van de belastingdienst. Blijk fors teveel betaald te hebben aan bijdrage Zorgverzekeringswet vanwege meerdere werkgevers.
Krijg dus onverwacht een mooi bedrag terug. Samen met de verwachte teruggave inkomstenbelasting is de belastingdienst een vriend aan het worden :super
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zeeuw
Berichten: 11635
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Zeeuw »

huisman schreef: 25 apr 2024, 10:46 Brief van de belastingdienst. Blijk fors teveel betaald te hebben aan bijdrage Zorgverzekeringswet vanwege meerdere werkgevers.
Krijg dus onverwacht een mooi bedrag terug. Samen met de verwachte teruggave inkomstenbelasting is de belastingdienst een vriend aan het worden :super
Je betaald eerst en krijgt dan terug en dan zijn ze een vriend? Wat had je goede dingen kunnen doen in de tussentijd met dat geld. :)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17376
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Zeeuw schreef: 25 apr 2024, 10:49
huisman schreef: 25 apr 2024, 10:46 Brief van de belastingdienst. Blijk fors teveel betaald te hebben aan bijdrage Zorgverzekeringswet vanwege meerdere werkgevers.
Krijg dus onverwacht een mooi bedrag terug. Samen met de verwachte teruggave inkomstenbelasting is de belastingdienst een vriend aan het worden :super
Je betaald eerst en krijgt dan terug en dan zijn ze een vriend? Wat had je goede dingen kunnen doen in de tussentijd met dat geld. :)
Had geen idee dat je teveel aan de Zvw kon betalen. Zijn dus mijn vriendjes omdat ze het ongevraagd voor mij regelen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mannetje
Berichten: 7774
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Mannetje »

Dat is toch de les van zo'n klassieke wijsgeer: wil je vrienden met iemand worden, steel dan iets wat hem erg dierbaar is en als het verdriet op z'n hevigst is, breng het dan onder tranen terug. Hij zal je altijd dankbaar zijn.
-
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17376
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Mannetje schreef: 25 apr 2024, 11:11 Dat is toch de les van zo'n klassieke wijsgeer: wil je vrienden met iemand worden, steel dan iets wat hem erg dierbaar is en als het verdriet op z'n hevigst is, breng het dan onder tranen terug. Hij zal je altijd dankbaar zijn.
Ik vind belasting betalen terecht en geen stelen. Mooi dat we zo'n betrouwbaar stelsel hebben.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zeeuw
Berichten: 11635
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Zeeuw »

huisman schreef: 25 apr 2024, 11:14
Mannetje schreef: 25 apr 2024, 11:11 Dat is toch de les van zo'n klassieke wijsgeer: wil je vrienden met iemand worden, steel dan iets wat hem erg dierbaar is en als het verdriet op z'n hevigst is, breng het dan onder tranen terug. Hij zal je altijd dankbaar zijn.
Ik vind belasting betalen terecht en geen stelen. Mooi dat we zo'n betrouwbaar stelsel hebben.
Ik ook wel. Al vind ik wel iets van percentages en schijven.
merel
Berichten: 9858
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door merel »

Vind je dat je tekort komt hierdoor?
Plaats reactie