Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
uurtje wezen shoppen vanmiddag; leuke jurken gekocht voor de meisjes bij H&M 

Voor de "kleine""of de "grote" meisjeshelma schreef:uurtje wezen shoppen vanmiddag; leuke jurken gekocht voor de meisjes bij H&M

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
voor de kleintjesOrchidee schreef:Voor de "kleine""of de "grote" meisjeshelma schreef:uurtje wezen shoppen vanmiddag; leuke jurken gekocht voor de meisjes bij H&M

je ziet voor grotere meiden ook aardig wat jurken (maar ze moeten hier altijd wennen aan iets nieuws in de mode; het duurt even voor ze dat ook willen

dit is de jurk (7,95

voor de een heb ik er een aquablauw t-shirt en haarband bij gekocht; voor de ander hard-rose
misschien bewaar ik ze voor de bruiloft.

Opnieuw verder getegeld bij Jean en henriët.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
vandaag grotendeels in het zuiden des lands geweest
even bij m'n ouders geweest (daar blijven eten)
nu net thuis.
even bij m'n ouders geweest (daar blijven eten)
nu net thuis.
Wokken vandaag. Was erg gezellig...
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Leuk! Heerlijk is dat hé!vogeltje schreef:Wokken vandaag. Was erg gezellig...

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Leuke jurken zeg...en nog betaalbaar ook!helma schreef:voor de kleintjesOrchidee schreef:Voor de "kleine""of de "grote" meisjeshelma schreef:uurtje wezen shoppen vanmiddag; leuke jurken gekocht voor de meisjes bij H&M![]()
je ziet voor grotere meiden ook aardig wat jurken (maar ze moeten hier altijd wennen aan iets nieuws in de mode; het duurt even voor ze dat ook willen)
dit is de jurk (7,95)
voor de een heb ik er een aquablauw t-shirt en haarband bij gekocht; voor de ander hard-rose
misschien bewaar ik ze voor de bruiloft.

Mijn dochters willen nu ook een jurk...want het is "in"..., maar die hebben al een damesmaatje...vandaar de vraag: voor klein of groot

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vanochtend vroeg 'vroege vogelactie'bij een onder ons bekend modehuis;)
voorjaarsverkoping van de kerk, gezellig en leuk!
tussen de middag bij mn zusje gegeten, heb ik Luther ook maar mee naar toegesleept:)
Boodschappen,
vanavond heel gezellige einde middag/avond gehad met onze zwager en schoonzus:)
tussen de middag bij mn zusje gegeten, heb ik Luther ook maar mee naar toegesleept:)
Boodschappen,
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat goed van je zeg, om op je vrije zaterdagmorgen, zo vroeg bij de winkel te zijn...henriët schreef:Vanochtend vroeg 'vroege vogelactie'bij een onder ons bekend modehuis;)
Boodschappen,
Ik had ook post gekregen, maar ...

nu ja, tot 9 uur... de helft op kinderkleding...Orchidee schreef:Wat goed van je zeg, om op je vrije zaterdagmorgen, zo vroeg bij de winkel te zijn...henriët schreef:Vanochtend vroeg 'vroege vogelactie'bij een onder ons bekend modehuis;)
Boodschappen,
Ik had ook post gekregen, maar ...![]()
![]()
tja, 9 uur vind ik niet zo heel vroeg eigenlijk.
en ik kon t combineren met de verkoping:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oooooooooooooooh................ik dacht dat je al om 7.00 uur op de stoep stondhenriët schreef:nu ja, tot 9 uur... de helft op kinderkleding...Orchidee schreef:Wat goed van je zeg, om op je vrije zaterdagmorgen, zo vroeg bij de winkel te zijn...henriët schreef:Vanochtend vroeg 'vroege vogelactie'bij een onder ons bekend modehuis;)
Boodschappen,
Ik had ook post gekregen, maar ...![]()
![]()
tja, 9 uur vind ik niet zo heel vroeg eigenlijk.
en ik kon t combineren met de verkoping:)

En kinderkleding passen ze bij mij niet meer

Vandaag heb ik oa een paar kilometer Utrechtpad te ver gewandeld op verkeerde sokken en schoenen. En daarna heb ik mijn blaren doorgeprikt. En de terrasjes waren nog te koud, maar binnen was het prima te doen.
leuk! Had je iets te vieren?vogeltje schreef:Wokken vandaag. Was erg gezellig...
werken
vanavond post sorteren
vanavond post sorteren