Wat doen we vandaag? [3]
- zusterelly
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Vanmiddag naar een kinderconcert n.a.v. de christelijke kinderboekenweek. Thema: Dichterbij.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
ik ga zo de zoldertrap in de grondverf zetten (de achter kant zeg maar, de voorkant/bovenkant is al gedaan). Soep koken vanmiddag. En heel misschien naar m'n schoonouders (dat hangt er vanaf of ze m'n laptop nog nodig hebben).
ik ga maar weer eens verder met een paar reps.
Zoonlief is samen met neefje gaan zwemmen in Goes
Mijn man moet in Hansweert iemand opzoeken, dus rijdt hij even door.
Zoonlief is samen met neefje gaan zwemmen in Goes
Mijn man moet in Hansweert iemand opzoeken, dus rijdt hij even door.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- zusterelly
Oh ja en vanavond naar gemeente avond. Spreker: dhr L Snoek Thema: levensheiliging (dacht ik)zusterelly schreef:Vanmiddag naar een kinderconcert n.a.v. de christelijke kinderboekenweek. Thema: Dichterbij.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Vanmorgen uitgeslapen,
later nog even in aantal dingen 'in Rijssen' doen(zie ook topic aanwinsten). Vanmiddag eerst orgel gespeeld en m'n moeder helpen met afwassen vervolgens mijn oude monitor naar het afvalbrengpunt gebracht(zie topic verliezen), nu thuis aan het werken voor het re-integratiebureau en vanavond naar de GBS-dienst bij ons in de kerk waarin Ds.G.Beens uit Kootwijkerbroek voorgaat.
En morgen naar de wegwijs!

En morgen naar de wegwijs!
- zusterelly
Net terug. Wat een mooie,fijne en verrassende avond was dit.zusterelly schreef:Oh ja en vanavond naar gemeente avond. Spreker: dhr L Snoek Thema: levensheiliging (dacht ik)zusterelly schreef:Vanmiddag naar een kinderconcert n.a.v. de christelijke kinderboekenweek. Thema: Dichterbij.
Dus morgen = WegGijsGijs83 schreef:En morgen naar de wegwijs!
Nou, veel plezier!
~~Soli Deo Gloria~~
Ben benieuwd, kan je een korte samenvatting geven?zusterelly schreef:Net terug. Wat een mooie,fijne en verrassende avond was dit.zusterelly schreef:Oh ja en vanavond naar gemeente avond. Spreker: dhr L Snoek Thema: levensheiliging (dacht ik)zusterelly schreef:Vanmiddag naar een kinderconcert n.a.v. de christelijke kinderboekenweek. Thema: Dichterbij.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- zusterelly
Wil ik proberen. Er was wel veel interactie waardoor het lastig was om aantekeningen te maken. Ik probeer er voor mezelf toch een verslagje van te maken en dat wil ik hier ook wel neerleggen. Alleen nu vanavond niet meer.Ariene schreef:Ben benieuwd, kan je een korte samenvatting geven?
- Wilma van den Berg
Eerst nog het nodige werk verzetten (en kijken of er iets aan dat computergedoe gedaan kan worden). Vanmiddag met de oppaskids naar Ballorig en vanavond een verjaardag vieren.
* proberen niet te laat naar bed te gaan zodat ik morgen vroeg op weg kan gaan naar het onderste gedeelte van Nederland *
* proberen niet te laat naar bed te gaan zodat ik morgen vroeg op weg kan gaan naar het onderste gedeelte van Nederland *
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
werken van 9-4. Dan snel douchen en omkleden en richting nieuw vennep rijden.
- Roerganger
College volgen, studeren, mailing verzorgen, vergaderen, even sporten (fietsen), inkopen doen, klussen bij collega, afstudeeropdracht uitwerken, hand-out maken, bijbelstudie bijwonen, SLAPEN.
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
geef haar een knuffel van mijWilma van den Berg schreef: * proberen niet te laat naar bed te gaan zodat ik morgen vroeg op weg kan gaan naar het onderste gedeelte van Nederland *
Vanavond naar kring van de kerk...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
helma schreef:geef haar een knuffel van mijWilma van den Berg schreef: * proberen niet te laat naar bed te gaan zodat ik morgen vroeg op weg kan gaan naar het onderste gedeelte van Nederland *

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....