Wast nodigwim schreef:Een nieuwe oven en kookplaat. En een diepe snee in mijn vinger: opgelopen tijdens het plaatsen van de kookplaat.

Weet je dat nietjudith schreef:speeltie viool?Hendrikus schreef:da's niet zo best voor je vioolspel 8)wim schreef:Een nieuwe oven en kookplaat. En een diepe snee in mijn vinger: opgelopen tijdens het plaatsen van de kookplaat.
ach.... zo anoniem :mrgreen: ook weer niet hoor...je moet het maar net wete he...datie viool speeltvandendijk schreef:Weet je dat nietjudith schreef:speeltie viool?Hendrikus schreef:da's niet zo best voor je vioolspel 8)wim schreef:Een nieuwe oven en kookplaat. En een diepe snee in mijn vinger: opgelopen tijdens het plaatsen van de kookplaat.Ik trouwens ook niet :!: Het blijkt wel weer dat we vrij anoniem voor elkaar zijn :!:
heb je je wel eens afgevraagd wat dat gekke ding is wat Wim als avatar gebruikt? 8)judith schreef:speeltie viool?Hendrikus schreef:da's niet zo best voor je vioolspel 8)wim schreef:Een nieuwe oven en kookplaat. En een diepe snee in mijn vinger: opgelopen tijdens het plaatsen van de kookplaat.
no..whats thatHendrikus schreef:heb je je wel eens afgevraagd wat dat gekke ding is wat Wim als avatar gebruikt? 8)judith schreef:speeltie viool?Hendrikus schreef:da's niet zo best voor je vioolspel 8)wim schreef:Een nieuwe oven en kookplaat. En een diepe snee in mijn vinger: opgelopen tijdens het plaatsen van de kookplaat.
kijk hier maar eensjudith schreef:no..whats thatHendrikus schreef:heb je je wel eens afgevraagd wat dat gekke ding is wat Wim als avatar gebruikt? 8)judith schreef:speeltie viool?Hendrikus schreef: da's niet zo best voor je vioolspel 8)
een viool duz!?Hendrikus schreef:kijk hier maar eensjudith schreef:no..whats thatHendrikus schreef:heb je je wel eens afgevraagd wat dat gekke ding is wat Wim als avatar gebruikt? 8)judith schreef: speeltie viool?
Eh... dat ligt er aan hoe je dat definieert. Verder hangt het af van mijn bui, het weer, de luchtvochtigheid en de maanstand.judith schreef:kan je goed spelen?judith schreef:okeej..de kam duzwim schreef:De kam duz.judith schreef: een viool duz!?