Ctrl-klikken. Maar dat wist je ongetwijfeld al. Geen idee of je verder instellingen specifiek voor RF kunt aanpassen.Bezorgd schreef:Is het misschien mogelijk om de instelling te wijzigen op het forum zodat, als je op een link klikt, deze opent in een nieuw tabblad?
Hoe werkt dit forum?
Re: Hoe werkt dit forum?
Zita schreef:Ctrl-klikken. Maar dat wist je ongetwijfeld al. Geen idee of je verder instellingen specifiek voor RF kunt aanpassen.Bezorgd schreef:Is het misschien mogelijk om de instelling te wijzigen op het forum zodat, als je op een link klikt, deze opent in een nieuw tabblad?
Klopt, maar vaak is het ook gewoon een instelling in de software. En dan gaat het nooit meer fout

Weet iemand of je een topic ook standaard op "gelezen" (grijs) kunt zetten?
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Wat wil je niet meer zien?Hollander schreef:Weet iemand of je een topic ook standaard op "gelezen" (grijs) kunt zetten?
- Niet meer zo actief -
Een topic op dit forum. Ik lees eigenlijk altijd via de knop "Actieve onderwerpen" en houd via het rood/grijs bij wat ik wel/niet heb gezien/gelezen. Minstens één topic wil ik graag standaard op grijs hebben, alleen ik weet niet of dat kan.Mannetje schreef:Wat wil je niet meer zien?Hollander schreef:Weet iemand of je een topic ook standaard op "gelezen" (grijs) kunt zetten?
Je kan beter kiezen voor de knop Ongelezen berichten, dan houdt het forum het voor jezelf bij.
Daar blijft hetzelfde principe leidend, toch? Als in het betreffende topic een nieuw bericht wordt geplaatst, dan komt deze weer op 'rood' te staan. Bij actieve berichten is dit net zo goed. De vraag is meer bedoeld dat je één (of meerdere) topic(s) standaard op 'grijs' kunt zetten.Tiberius schreef:Je kan beter kiezen voor de knop Ongelezen berichten, dan houdt het forum het voor jezelf bij.
Ok, dus de berichten altijd direct op 'gelezen'?
Nee volgens mij kan dat niet.
Nee volgens mij kan dat niet.
Ja, dat je één topic standaard als 'gelezen' wil selecteren.Tiberius schreef:Ok, dus de berichten altijd direct op 'gelezen'?
Helaas. Bedankt voor het antwoord.Nee volgens mij kan dat niet.

Beste mods: Vandaag al een aantal keer een foutmelding gekregen als ik de site van RF wilde bezoeken.
500 Internal Server Error
Ik ook. Bovendien kan RF al een tijdje mijn gebruikersnaam met wachtwoord niet onthouden.Bezorgd schreef:Beste mods: Vandaag al een aantal keer een foutmelding gekregen als ik de site van RF wilde bezoeken.
Hier idem.Posthoorn schreef:Ik ook. Bovendien kan RF al een tijdje mijn gebruikersnaam met wachtwoord niet onthouden.Bezorgd schreef:Beste mods: Vandaag al een aantal keer een foutmelding gekregen als ik de site van RF wilde bezoeken.
- J.C. Philpot
Feature request:
Het zou mij erg handig lijken om een Ignore-knop te hebben, waardoor ik een bepaald topic niet meer zie in mijn overzicht van ongelezen topics.
Is zoiets mogelijk?
Het zou mij erg handig lijken om een Ignore-knop te hebben, waardoor ik een bepaald topic niet meer zie in mijn overzicht van ongelezen topics.
Is zoiets mogelijk?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Hier nog één! Dat bedoelde ik ook met mijn vraag op 24-12-2019, zie iets naar boven op deze pagina.J.C. Philpot schreef:Feature request:
Is zoiets mogelijk?
Daar heeft Tiberius antwoord op gegeven, toch?Hollander schreef:Hier nog één! Dat bedoelde ik ook met mijn vraag op 24-12-2019, zie iets naar boven op deze pagina.J.C. Philpot schreef:Feature request:
Is zoiets mogelijk?