Het grote weertopic
-
Re: Het grote weertopic
Nog maar een heel klein laagje hier.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Hier gestopt met sneeuwen in Rotterdam
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
-
- Verbannen
Er lag hier rond 16.00 uur 5 cm sneeuw.
Inmiddels is het meeste gesmolten.
Inmiddels is het meeste gesmolten.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
De rest van de sneeuwpop stond vanmorgen nog bij ons in de voortuin.
- Niet meer zo actief -
Bij ons is het nu 6 graden en geen sneeuw meer te zien.(Rotterdam)
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
- Dodo
Vanmiddag een poosje buiten gewerkt, en het was een soort zacht, bijna lente-achtig. Vreemd idee dat er sneeuw en een koude oostenwind op komst is. Ik heb de cavia's wel voor de zekerheid in de schuur geparkeerd, voor zolang de ijstijd duurt.
Het was heerlijk fietsweer vandaag. Richting de 10 graden ofzo. Over drie dagen zou het richting de min 10 graden moeten zijn.Dodo schreef:Vanmiddag een poosje buiten gewerkt, en het was een soort zacht, bijna lente-achtig. Vreemd idee dat er sneeuw en een koude oostenwind op komst is. Ik heb de cavia's wel voor de zekerheid in de schuur geparkeerd, voor zolang de ijstijd duurt.
We zullen zondagmorgen wel zien, ik ga er niet voor wakker blijven.
- Niet meer zo actief -
Naar de geleerden denken of verwachten, zouden we wel eens een 'ouderwetse' koude-inval kunnen beleven. Maar of nu alles van vroeger echt beter was, zoals sommige kortzichtige mensen ons willen doen geloven, waag ik te betwijfelen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zojuist viel voor de tweede keer deze week de CV-ketel uit. De monteur kreeg hem weer aan de praat door de stekker er even uit te laten en daarna te herstarten en gelukkig werkte dat nu ook.
Volgende week komen ze verder kijken. Hopelijk doet hij het nog tot die tijd...
Volgende week komen ze verder kijken. Hopelijk doet hij het nog tot die tijd...
- Niet meer zo actief -
In Scheveningen was het niet koud, maar wel somber weer.Dodo schreef:Vanmiddag een poosje buiten gewerkt, en het was een soort zacht, bijna lente-achtig. Vreemd idee dat er sneeuw en een koude oostenwind op komst is. Ik heb de cavia's wel voor de zekerheid in de schuur geparkeerd, voor zolang de ijstijd duurt.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/
zondag wordt code rood voorspeld vanwege sneeuwjacht en kou
zondag wordt code rood voorspeld vanwege sneeuwjacht en kou
Het zal op veel plekken wel onverwachts leesdienst worden verwacht ik zo. Verwacht niet dat de Nederlandse wegen niet zo snel sneeuwvrij zijn.
Dan moet de dienstdoende ouderling geen 20 km van de kerk af wonenErskinees schreef:Het zal op veel plekken wel onverwachts leesdienst worden verwacht ik zo. Verwacht niet dat de Nederlandse wegen niet zo snel sneeuwvrij zijn.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat valt te ruilen, tenzij er niemand dichtbij woont.Mara schreef:Dan moet de dienstdoende ouderling geen 20 km van de kerk af wonenErskinees schreef:Het zal op veel plekken wel onverwachts leesdienst worden verwacht ik zo. Verwacht niet dat de Nederlandse wegen niet zo snel sneeuwvrij zijn.
Tijd genoeg voor een mooie wandeling. Ouderwetse modderen als de slijkgeuzen .