(Ik zit langer in de auto dan dat ik op school ben

Was heel niet negatief bedoeld (oeps, ik moet dit wel erg vaak zeggen, toch wat kritischer mijn teksten nalezen)albion schreef:hé hé niet zo negatief. Ik ken helma niet eens dus ik zou niet weten waar ik over moet kletsen. Vlgs mij kent mijn vriendin haar ook niet persoonlijk.Ariene schreef: Er is vast over je gekletst...
whahahahawhahahaaa.....Gijs83 schreef:Veenendaal? Dat zijn altijd gezellige mensen. Soms betwijfel ik dat nog wel, maar laat ik hier maar geene namen noemen!albion schreef:Ik ontvang zo mensen uit 't Veen![]()
![]()
MarthaMartha schreef:Ik kan me best voorstellen hoor Gijs, dat je mij niet aardig vindt! (dat ben ik ook lang niet altijd)![]()
ik vind het wel komisch eigenlijk
alles wat bij me op zou komen maar niet het woord "gozer" in combinatie met jvdg......jvdg schreef:Enne.....heb je ook mijn ego nog gestreeld?helma schreef:Tuurlijk das het leukste van allemaalfluitje schreef:en ik denk dat het hele forum besproken wordt?
![]()
hoe vind jij die fluitje; aparte vent hè?! ja, maar toch ook wel héél aardig
en weet je wie...
en vind je ook niet apart dat...
enz enz..
best leuk van die mini-meetings
Zo, .....van fijne gozer is die jvdg en zo....
geeft niet hoor Janjvdg schreef:MarthaMartha schreef:Ik kan me best voorstellen hoor Gijs, dat je mij niet aardig vindt! (dat ben ik ook lang niet altijd)![]()
ik vind het wel komisch eigenlijk![]()
![]()
nou....we gebruikten woorden daarvoor die iets beter bij je waardigheid pastenjvdg schreef:
Enne.....heb je ook mijn ego nog gestreeld?
Zo, .....van fijne gozer is die jvdg en zo....
suc6 met de opruimingWilma van den Berg schreef:De zomerkleren maar eens opruimen en alle kleding sorteren, kamer opruimen, een vriendin verwachten waaraan ik eerst het een en ander uit te leggen heben haar daarna iets uitleggen van stof die ze moeilijk vindt om te leren.
Vanavond naar de kerk en de preek uitwerken.
henriët schreef:suc6 met de opruimingWilma van den Berg schreef:De zomerkleren maar eens opruimen en alle kleding sorteren, kamer opruimen, een vriendin verwachten waaraan ik eerst het een en ander uit te leggen heben haar daarna iets uitleggen van stof die ze moeilijk vindt om te leren.
Vanavond naar de kerk en de preek uitwerken.![]()
suc6 met het uitleggen...![]()
![]()
voor vanavond Zijn rijke zegen gewenst!
Dank jullie hartelijk!JolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:suc6 met de opruimingWilma van den Berg schreef:De zomerkleren maar eens opruimen en alle kleding sorteren, kamer opruimen, een vriendin verwachten waaraan ik eerst het een en ander uit te leggen heben haar daarna iets uitleggen van stof die ze moeilijk vindt om te leren.
Vanavond naar de kerk en de preek uitwerken.![]()
suc6 met het uitleggen...![]()
![]()
voor vanavond Zijn rijke zegen gewenst!