Hij neemt net een slok appelsap.... en het forum kan van hem de lucht in vliegen (citaat)Hendrikus schreef:Vertel hem dan maar dat er voorlopig geen GG-synode wordt gehouden en dat er de komende tijd ook geen HSV zal verschijnen.Katharina van Bora schreef:Toch weet ik bijna zeker dat hij niet terug komt, omdat hij merkt dat de rechterflank van dit forum er gelijkhebberig is. Daardoor is gelijkwaardige duscussie niet meer mogelijk.
Dat scheelt een slok op een borrel.
Ik mis.....
- Katharina van Bora
Re: Ik mis.....
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
OK, duidelijk.Katharina van Bora schreef:Hij neemt net een slok appelsap.... en het forum kan van hem de lucht in vliegen (citaat)Hendrikus schreef:Vertel hem dan maar dat er voorlopig geen GG-synode wordt gehouden en dat er de komende tijd ook geen HSV zal verschijnen.Katharina van Bora schreef:Toch weet ik bijna zeker dat hij niet terug komt, omdat hij merkt dat de rechterflank van dit forum er gelijkhebberig is. Daardoor is gelijkwaardige duscussie niet meer mogelijk.
Als het aan Luther ligt, kan er morgen weer een GG-synode starten en overmorgen een HSV verschijnen.
Hij heeft nog gelijk ook.
~~Soli Deo Gloria~~
En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....Katharina van Bora schreef:Ik niet... Hij is gewoon bij mij!Zita schreef:de laatste berichten die ik zijnerzijds vernam, wezen daar niet zo op.huisman schreef:Ik heb een hoopje dat hij in 2011 weer terugkomt.Joannah schreef:Luther, wat is die al lang weg!![]()
Toch weet ik bijna zeker dat hij niet terug komt, omdat hij merkt dat de rechterflank van dit forum er gelijkhebberig is. Daardoor is gelijkwaardige duscussie niet meer mogelijk.
Aha, dit was dus een goede manier om jvdg wakker te schuddenjvdg schreef:En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....Katharina van Bora schreef:Ik niet... Hij is gewoon bij mij!Zita schreef: de laatste berichten die ik zijnerzijds vernam, wezen daar niet zo op.![]()
Toch weet ik bijna zeker dat hij niet terug komt, omdat hij merkt dat de rechterflank van dit forum er gelijkhebberig is. Daardoor is gelijkwaardige duscussie niet meer mogelijk.
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Aha, dit was dus een goede manier om jvdg wakker te schuddenjvdg schreef:En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....Katharina van Bora schreef:Ik niet... Hij is gewoon bij mij!Zita schreef: de laatste berichten die ik zijnerzijds vernam, wezen daar niet zo op.![]()
- Katharina van Bora
Luther past niet in een hokje...jvdg schreef: En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Maar ik mis Luther wel.......................... (doe hem de hartelijke groeten, Katharina)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Toch geen crimineel verleden?Katharina van Bora schreef:Luther past niet in een hokje...jvdg schreef: En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....(hij heeft hokjesangst)
Dat heet claustrofobie "Claustrofobie of engtevrees is een specifieke fobie voor kleine of afgesloten ruimten" Daar kan ik hem wel over heen helpen, ik ben in hokjes gestopt van remonstrants tot GGiN (BV). Iedereen mag mij in een hokje stoppen ik ontsnap toch telkens weer.Katharina van Bora schreef:Luther past niet in een hokje...jvdg schreef: En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....(hij heeft hokjesangst)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat past wel bij die jongens van de KLu.huisman schreef:Dat heet claustrofobie "Claustrofobie of engtevrees is een specifieke fobie voor kleine of afgesloten ruimten" Daar kan ik hem wel over heen helpen, ik ben in hokjes gestopt van remonstrants tot GGiN (BV). Iedereen mag mij in een hokje stoppen ik ontsnap toch telkens weer.Katharina van Bora schreef:Luther past niet in een hokje...jvdg schreef: En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....(hij heeft hokjesangst)
Ik weet daar alles van.
Katharina van Bora schreef:Toch weet ik bijna zeker dat hij niet terug komt, omdat hij merkt dat de rechterflank van dit forum er gelijkhebberig is. Daardoor is gelijkwaardige duscussie niet meer mogelijk.
- MarthaMartha
!!!Lourens schreef:Maar ik mis Luther wel.......................... (doe hem de hartelijke groeten, Katharina)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik kan het me goed voorstellen, maar helaas is het in hokjes stoppen een heel nederlandse gewoonte en traditie.Katharina van Bora schreef:Luther past niet in een hokje...jvdg schreef: En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....(hij heeft hokjesangst)
Of maak ik me nu ook schuldig aan "in hokjes stoppen"
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Joannah schreef:Ik kan het me goed voorstellen, maar helaas is het in hokjes stoppen een heel nederlandse gewoonte en traditie.Katharina van Bora schreef:Luther past niet in een hokje...jvdg schreef: En ik maar denken dat Luther rechts van het midden zit....(hij heeft hokjesangst)
Of maak ik me nu ook schuldig aan "in hokjes stoppen"
IN hokjes stoppen is heel menselijk , het gebeurt hier net zoveel als in Nederland.
Het is zo veel makkelijker dan echt nadenken en de moeite doen de ander te begrijpen!!
Luther,we willen jou horen!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ik dacht al dat hij bij magische grens van 7000 berichten was gestopt...Katharina van Bora schreef:Hij neemt net een slok appelsap.... en het forum kan van hem de lucht in vliegen (citaat)Hendrikus schreef:Vertel hem dan maar dat er voorlopig geen GG-synode wordt gehouden en dat er de komende tijd ook geen HSV zal verschijnen.Katharina van Bora schreef:Toch weet ik bijna zeker dat hij niet terug komt, omdat hij merkt dat de rechterflank van dit forum er gelijkhebberig is. Daardoor is gelijkwaardige duscussie niet meer mogelijk.