Net als in de preek van vorige week dus.Gijs83 schreef:In deze preek kwam het de noodzaak van separeren vaak naar voren.

Ik hoop dat het voornamelijk ging over één ding: bekeert u en gelooft het evangelie!
Net als in de preek van vorige week dus.Gijs83 schreef:In deze preek kwam het de noodzaak van separeren vaak naar voren.
Ging iedereen aan het avondmaal dan? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat dominee 'separerend' preekt.Gijs83 schreef: In deze preek kwam het de noodzaak van separeren vaak naar voren.
Nee, maar waarom moet er juist dan 'separerend' gepreekt worden? Dat moeten toch ten alle tijde gebeuren?freek schreef:Ging iedereen aan het avondmaal dan? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat dominee 'separerend' preekt.Gijs83 schreef: In deze preek kwam het de noodzaak van separeren vaak naar voren.
Gijs83 schreef:Nee, maar waarom moet er juist dan 'separerend' gepreekt worden? Dat moeten toch ten alle tijde gebeuren?freek schreef:Ging iedereen aan het avondmaal dan? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat dominee 'separerend' preekt.Gijs83 schreef: In deze preek kwam het de noodzaak van separeren vaak naar voren.
posting van Freek gelezen, Afgewezen?Afgewezen schreef:Nooit van de sleutelen des hemelrijks gehoord, Hendrikus?
Ja, hoor.Hendrikus schreef:posting van Freek gelezen, Afgewezen?Afgewezen schreef:Nooit van de sleutelen des hemelrijks gehoord, Hendrikus?
ja hoorAfgewezen schreef:Ja, hoor.Hendrikus schreef:posting van Freek gelezen, Afgewezen?Afgewezen schreef:Nooit van de sleutelen des hemelrijks gehoord, Hendrikus?
Maar heb jij H.C. vr. en antw. 84 al gelezen?
Ik hoop dat je het lang mag vasthouden Lassie!Lassie schreef:wij hadden van vr.avond t/m zondagmiddag 4 lezingen. Geweldig zo intens mooi hoe God zich laat spreken.