vandaag is het echt een dag om hem open te maken en ervan te genietenhelma schreef:ik heb een doosje Merci in huis en hij zit al twee weken dichtWilma van den Berg schreef:...ik nu de ECHTE chocolade (Belgie) in huis heb
...deze geweldig is!
...

vandaag is het echt een dag om hem open te maken en ervan te genietenhelma schreef:ik heb een doosje Merci in huis en hij zit al twee weken dichtWilma van den Berg schreef:...ik nu de ECHTE chocolade (Belgie) in huis heb
...deze geweldig is!
...
Dank je wel Jan, ik vond hem ook wel liefffjvdg schreef:En wat heb je een mooie avatar!Debby schreef:
Tóch leuk om te weten dat ik nog niet vergeten ben.
...klinkt goed Margriet, maar toch zou ik er niets van willen eten. Brr...Margriet schreef:.....mijn man vanmorgen een hert schoot..
.....wij dus nu een poosje slager gaan spelen..
.... ik me vooral op het eten verheug..
Waah!! Ik ga later ook in de VS wonen! Dat is toch het toppunt van coolheid: even een hert schieten. Hoewel, ook wel heel zielig voor het arme beestje, ik zou hem niet durven slachten... Maar daar zijn de mannen natuurlijk voor.Margriet schreef:.....mijn man vanmorgen een hert schoot..
Zowel het jagen als het eten lijkt me fantastisch. Met een jachtsausje..Margriet schreef:.....mijn man vanmorgen een hert schoot..
is het vreemd als ik bij het lezen van deze regels associaties krijg met Psalm 42: Als een hert gejaagd, o Heere ?Margriet schreef:...hert is inderdaad heerlijk eten
...slachten valt best mee, maar een heleboel laten dat een slager doen!!
...hier word ook veel door vrouwen gejaagd ,maar ik weet het nie...
...en er word hier echt gejaagd als aanvulling op het menu
Was tie zo blij dat hij erin mocht, of omdat hij eruit mocht?Lassie schreef:...ik net enorm heb gelachen in het ziekenhuis
...m'n vriend de deur van de behandelkamer zo hard open gooide dat er een mega knal ontstond
...ik aan zijn stem hoorde dat hij het was
...de mensen in de wachtkamer ook moesten lachen.
Inderdaad, ideaal zo bij elkaar wonen. En ja, gewoon iets vertellen over het reilen en zeilen thuis is wel leuk hoorhenriët schreef:ik dacht dat mn zusje en ik een zuurkoolschotel zouden maken.
ze net belde en zei dat ze pannekoeken gaat bakken...
ze het ook voor ons wil doen
jean dat awful vindt!
de rest t hier heerlijk vindt
wij dus gescheiden eten zullen:)
mn zusje nu belt of ik nog wel eieren heb.. makkelijke he een zus in de buurt:)
ik nu weer verder ga. want wat maakt jullie dit nu toch allemaal uit.. maar ja.. gelukkig bestaat wist je dat nog
Daar kan ik volmondig ja opzeggen. Je maakt dingen mee dat totaal ongeloofwaardig is voor mensen die er niet bij waren geweest.Wilma van den Berg schreef:..
...je sommige dingen echt moet meemaken om ze te kunnen begrijpen![]()