Gefelie [2]
Re: Gefelie [2]
DIA: Mijn hartelijke felicitaties. Ik wens je een gezegend nieuw levensjaar.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dank jullie voor de felicitaties en de mooie foto!
Jammer dat die links niet eventjes verder gaat, want anders had je mijn apartement kunnen zien. Die is dus net niet zichtbaar. Wel prominent in het midden te zien de kerk waar ik ooit gedoopt ben, helaas nu een meubeltoonzaal... De vanouds zo bekende Walkerk, ik meen in 1856 gebouwd... kan er een jaartje ofzo naast zitten.
Jammer dat die links niet eventjes verder gaat, want anders had je mijn apartement kunnen zien. Die is dus net niet zichtbaar. Wel prominent in het midden te zien de kerk waar ik ooit gedoopt ben, helaas nu een meubeltoonzaal... De vanouds zo bekende Walkerk, ik meen in 1856 gebouwd... kan er een jaartje ofzo naast zitten.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-DIA- schreef:Dank jullie voor de felicitaties en de mooie foto!

De Canon van Overijssel noemt 1865 als bouwjaar. Het boek van Riemens biedt geen uitsluitsel, het dikke GG-boek zal dat ongetwijfeld wel doen. Maar die heb ik niet

Hè, had ik nét niet helemaal goed gemikt.
En deze is weer nét te ver naar links...

~~Soli Deo Gloria~~
Ja weer net misgeschoten! Maar nu prominent in beeld de Zuiderkerk, in gebruik genomen in 1967-68 of 1969 

Het wordt tijd dat ik ook eens een kijkje in Rijssen ga nemen. Ben er naar mijn weten nooit geweest.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ingebruikname 15 mei 1968 http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuiderkerk_%28Rijssen%29-DIA- schreef:Ja weer net misgeschoten! Maar nu prominent in beeld de Zuiderkerk, in gebruik genomen in 1967-68 of 1969
Je doet ´t erom, precies wegkruipen tussen beide foto´s

Nou, voor jouw verjaardag dan ook nog deze:

Een fijne avond gewenst!
~~Soli Deo Gloria~~
DIA van harte gefeliciteerd !
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
huisman schreef:DIA van harte gefeliciteerd !

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Van harte Dia!

Ook namens huize J@ Jhelma schreef:Van harte Dia!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Apart als je zo de Noorderkerk bekijkt! Normaal vanaf de grond zie je hem niet van deze kant...Hendrikus schreef:Ingebruikname 15 mei 1968 http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuiderkerk_%28Rijssen%29-DIA- schreef:Ja weer net misgeschoten! Maar nu prominent in beeld de Zuiderkerk, in gebruik genomen in 1967-68 of 1969
Je doet ´t erom, precies wegkruipen tussen beide foto´s
Nou, voor jouw verjaardag dan ook nog deze:
Een fijne avond gewenst!
Half vanachter en half opzij. Wel een hele mooie foto, en ik vraag me af vanaf welk hoog punt
deze foto is gemaakt...
En volgens mij zie je op de achtergrond een deel van de Holterberg/Noetselerberg/Haarlerberg...
kortpm de Sallandse Heuvelrug.
Iedereen van harte bedankt voor de goede wensen en goede woorden!
-
MarthaMartha schreef:huisman schreef:DIA van harte gefeliciteerd !
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Je hebt vast wel de enorme kraan gezien die vandaag op het Europaplein stond. Voor 2 Euro kon je je een flink eind de lucht in laten tillen. Volgens de persberichten zou het 60 meter hoog zijn, maar in werkelijkheid was het maar 34 meter. Net genoeg om over het gemeentehuis heen te kijken. Beetje grootspraak van het RMK dus, maar toch wel een leuke ervaring. En inderdaad, als je vanaf dat punt richting Noorderkerk kijkt, zie je de Sallandse Heuvelrug op de achtergrond liggen.-DIA- schreef:
Apart als je zo de Noorderkerk bekijkt! Normaal vanaf de grond zie je hem niet van deze kant...
Half vanachter en half opzij. Wel een hele mooie foto, en ik vraag me af vanaf welk hoog punt
deze foto is gemaakt...
En volgens mij zie je op de achtergrond een deel van de Holterberg/Noetselerberg/Haarlerberg...
kortpm de Sallandse Heuvelrug.

~~Soli Deo Gloria~~