Ben je nog jonger dan ??Jongere schreef:17-jarig?
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jij had z'n opa kunnen zijn.huisman schreef:Ben je nog jonger dan ??Jongere schreef:17-jarig?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Jij had z'n opa kunnen zijn.huisman schreef:Ben je nog jonger dan ??Jongere schreef:17-jarig?
Dan is jongere ongeveer 3 jaar...toch al wijs voor zijn leeftijd.Luther schreef:Jij had z'n opa kunnen zijn.huisman schreef:Ben je nog jonger dan ??Jongere schreef:17-jarig?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
.... Mijn broer word 65 vandaag
....Hij heeft al 6 jaar kanker
....Ik dacht ik zie hem nooit meer
... ik had namelijk problemen met de immigratiedienst
... maar de problemen zijn opgelost
....ik was al 2 maal daar
.... en hij is er nog steeds!!!!!
.... O het is een van de 6 broers die ik heb!!
....Hij heeft al 6 jaar kanker
....Ik dacht ik zie hem nooit meer
... ik had namelijk problemen met de immigratiedienst
... maar de problemen zijn opgelost
....ik was al 2 maal daar
.... en hij is er nog steeds!!!!!
.... O het is een van de 6 broers die ik heb!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
we vandaag al weer 3 jaar hebben!!!! 
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
wat heb je al drie jaar? mazelen, konijntjes, zeg het eens?ber10e schreef:we vandaag al weer 3 jaar hebben!!!!
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:wat heb je al drie jaar? mazelen, konijntjes, zeg het eens?ber10e schreef:we vandaag al weer 3 jaar hebben!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hendrikus schreef:wat heb je al drie jaar? mazelen, konijntjes, zeg het eens?ber10e schreef:we vandaag al weer 3 jaar hebben!!!!
't Zou ook nog om een bosje bloemen of een pak melk kunnen gaan
dan zou die melk wel zuur zijn, na 3 jaarMarieke schreef:Hendrikus schreef:wat heb je al drie jaar? mazelen, konijntjes, zeg het eens?ber10e schreef:we vandaag al weer 3 jaar hebben!!!!![]()
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
en die bloemen verlept...Hendrikus schreef:dan zou die melk wel zuur zijn, na 3 jaarMarieke schreef:Hendrikus schreef:wat heb je al drie jaar? mazelen, konijntjes, zeg het eens?ber10e schreef:we vandaag al weer 3 jaar hebben!!!!![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
O, echt?MarthaMartha schreef:en die bloemen verlept...Hendrikus schreef:dan zou die melk wel zuur zijn, na 3 jaarMarieke schreef: 't Zou ook nog om een bosje bloemen of een pak melk kunnen gaan
...345 jaar geleden de eerste bloedtransfusie werd uitgevoerd door Richard Lower.
...3 jaar geleden Norbert Schmelzer (87), CDA-politicus overleed? 1956-1959: staatssecretaris van Binnnelandse zaken, 1959-1963: staatssecretaris van Algemene Zaken(dat had toen blijkbaar ook nog...), 1963-1971: lid Tweede Kamer, 1971-1973: minister van Binnenlandse zaken
...het vandaag wereld diabetesdag is?
...Ds.A.Schot een dezer dagen voor het beroep uit Aalburg moet beslissen?
...3 jaar geleden Norbert Schmelzer (87), CDA-politicus overleed? 1956-1959: staatssecretaris van Binnnelandse zaken, 1959-1963: staatssecretaris van Algemene Zaken(dat had toen blijkbaar ook nog...), 1963-1971: lid Tweede Kamer, 1971-1973: minister van Binnenlandse zaken
...het vandaag wereld diabetesdag is?
...Ds.A.Schot een dezer dagen voor het beroep uit Aalburg moet beslissen?
Flauwwwww......Marieke schreef:O, echt?MarthaMartha schreef:en die bloemen verlept...Hendrikus schreef:dan zou die melk wel zuur zijn, na 3 jaarMarieke schreef: 't Zou ook nog om een bosje bloemen of een pak melk kunnen gaan
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Wow.... Weet hij het ook?ber10e schreef:Flauwwwww......nou hier komt het dan hoor, ik heb 3 jaar verkering!!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)