Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Er is nog geen moeder bij die spijt heeft dat ze de abortus heeft afgezegd. Ze zijn erg dankbaar met hun kindje.
Al blijkt wel steeds dat omstandigheden heel moeilijk blijven en de zorgen niet een twee drie voorbij zijn. Dat is best ingewikkeld. Zeker als het gaat om relaties...
Gelukkig is er meestal wel een vangnet ontstaan.
Al blijkt wel steeds dat omstandigheden heel moeilijk blijven en de zorgen niet een twee drie voorbij zijn. Dat is best ingewikkeld. Zeker als het gaat om relaties...
Gelukkig is er meestal wel een vangnet ontstaan.
Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is 

-
Maar dan krijg je ze toch ook niet uitbetaald?Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Nou, ik doe verschillende zaken qua werk. Ik zal het wel eens uitleggen via pbHersteldHervormd schreef:Maar dan krijg je ze toch ook niet uitbetaald?Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is

-
Ik heb geen goed emailadres op RF, ik weet ook niet hoe ik dat kan wijzigen...Zeeuw schreef:Nou, ik doe verschillende zaken qua werk. Ik zal het wel eens uitleggen via pbHersteldHervormd schreef:Maar dan krijg je ze toch ook niet uitbetaald?Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Fluister je mailadres maar in mijn oor dan. Ik zal het niet verder vertellen.HersteldHervormd schreef:Ik heb geen goed emailadres op RF, ik weet ook niet hoe ik dat kan wijzigen...Zeeuw schreef:Nou, ik doe verschillende zaken qua werk. Ik zal het wel eens uitleggen via pbHersteldHervormd schreef:Maar dan krijg je ze toch ook niet uitbetaald?Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
Dagje Aviodrome.
Viel het bij mij mee. Ik heb ze net vanaf september ingevoerd. En ik kom net 80 uur te kort voor de zelfstandigen aftrek dus ben benieuwd wat m'n boekhouder gaat doen straks bij de ib aangifte.Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
Vanavond lekker op de bank met m'n benen omhoog

Ai, dat is wel zuur.Eloesje schreef:Viel het bij mij mee. Ik heb ze net vanaf september ingevoerd. En ik kom net 80 uur te kort voor de zelfstandigen aftrek dus ben benieuwd wat m'n boekhouder gaat doen straks bij de ib aangifte.Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
Ja best wel maar ik red het vaker niet en eerlijk gezegd ben ik er nooit echt financieel op achteruit gegaan. Tis inderdaad jammer maar om nu echt al m'n app-contacten-momenten nog te gaan achterhalen en schrijven... Dan red ik het misschien wel. Had me zo voorgenomen dit jaar iedere keer meteen m'n tijd te registreren (is echt heel simpel in m'n boekhoud-app) maar de klad komt er zo snel inZeeuw schreef:Ai, dat is wel zuur.Eloesje schreef:Viel het bij mij mee. Ik heb ze net vanaf september ingevoerd. En ik kom net 80 uur te kort voor de zelfstandigen aftrek dus ben benieuwd wat m'n boekhouder gaat doen straks bij de ib aangifte.Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
Herkenbaar dat laatste. Ik zzp maar deels, dus komt toch nooit aan het aantal uren, maar scherper letter op uren etc zou ik wel moeten doen. Ik vermoed dat het best wat zou schelen.Eloesje schreef:Ja best wel maar ik red het vaker niet en eerlijk gezegd ben ik er nooit echt financieel op achteruit gegaan. Tis inderdaad jammer maar om nu echt al m'n app-contacten-momenten nog te gaan achterhalen en schrijven... Dan red ik het misschien wel. Had me zo voorgenomen dit jaar iedere keer meteen m'n tijd te registreren (is echt heel simpel in m'n boekhoud-app) maar de klad komt er zo snel inZeeuw schreef:Ai, dat is wel zuur.Eloesje schreef:Viel het bij mij mee. Ik heb ze net vanaf september ingevoerd. En ik kom net 80 uur te kort voor de zelfstandigen aftrek dus ben benieuwd wat m'n boekhouder gaat doen straks bij de ib aangifte.Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
-
Alle uren tellen mee, dus ook het doen van de administratie. En dus ook het ‘zoeken’ naar je uren…Eloesje schreef:Viel het bij mij mee. Ik heb ze net vanaf september ingevoerd. En ik kom net 80 uur te kort voor de zelfstandigen aftrek dus ben benieuwd wat m'n boekhouder gaat doen straks bij de ib aangifte.Zeeuw schreef:Uren schrijven over vorig jaar. Confronterend als de laatste urenstaat dan van half juni is
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
- Maanenschijn
Onderweg naar Kyiv, over een uurtje hoop ik te arriveren.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gezegende tijd daar en Psalm 91 toegebeden!
Wij gaan een paar daagjes naar Leuven. Nog verlaat huwelijkscadeau, met z’n drieën in een hotel
Wij gaan een paar daagjes naar Leuven. Nog verlaat huwelijkscadeau, met z’n drieën in een hotel
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
O, nou, mooi zeg! Goede reis. Moet indrukwekkend zijn.Maanenschijn schreef:Onderweg naar Kyiv, over een uurtje hoop ik te arriveren.