Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Vanmorgen de kerstviering van de zondagsschool gehad waaraan ik ook mijn muzikale bijdrage mocht geven.
Vanmiddag relaxen op de bank onder een dekentje.
Vanmiddag relaxen op de bank onder een dekentje.
Oliebollen bakken
Hoe laat zijn de forummers welkom? :-)merel schreef:Oliebollen bakken
Net in de regen naar kantoor gelopen voor wat jaarafrondende administratieve zaken. Heerlijk lekker alleen, serieuze pot koffie erbij.
- Dodo
Vanavond wil ik hier naar toe. Het is 350 jaar geleden dat het rampjaar plaatsvond. Er is toen in en rond Bodegraven ook veel gebeurd.

Dat lijkt mij ook héél interessant en leerzaam @dodo.
Ik heb er nog nooit van en over gehoord, terwijl een groot deel van mijn familie uit die contreien komt en/of er nog woont.
Géén geschiedenisliefhebbers dus
Ik heb er nog nooit van en over gehoord, terwijl een groot deel van mijn familie uit die contreien komt en/of er nog woont.
Géén geschiedenisliefhebbers dus

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Heerlijk een paar dagen extra vrij, alleen gisteren gewerkt en nu pas volgende week woensdag weer werken.
Vandaag gewoon een relaxdagje onder een dekentje op de bank.
Ik hoop straks om half 2 wel te kijken naar de rouwdienst van Gijs Zonnenberg in de grote kerk in Sliedrecht.
Vandaag gewoon een relaxdagje onder een dekentje op de bank.
Ik hoop straks om half 2 wel te kijken naar de rouwdienst van Gijs Zonnenberg in de grote kerk in Sliedrecht.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Beslag gemaakt van o.a. 12 pond bloem, 32 eieren en 8 kg appels. Daarna 150 ananasflappen om af te sluiten met 5kg appels voor appelflappen. Ben nu best gaar.Zeeuw schreef:Hoe laat zijn de forummers welkom? :-)merel schreef:Oliebollen bakken
Net in de regen naar kantoor gelopen voor wat jaarafrondende administratieve zaken. Heerlijk lekker alleen, serieuze pot koffie erbij.
Ik zie alleen het antwoord op de vraag nietmerel schreef:Beslag gemaakt van o.a. 12 pond bloem, 32 eieren en 8 kg appels. Daarna 150 ananasflappen om af te sluiten met 5kg appels voor appelflappen. Ben nu best gaar.Zeeuw schreef:Hoe laat zijn de forummers welkom? :-)merel schreef:Oliebollen bakken

Morgenmiddag ben ik thuis, koffie staat klaar.Zeeuw schreef:Ik zie alleen het antwoord op de vraag nietmerel schreef:Beslag gemaakt van o.a. 12 pond bloem, 32 eieren en 8 kg appels. Daarna 150 ananasflappen om af te sluiten met 5kg appels voor appelflappen. Ben nu best gaar.Zeeuw schreef:Hoe laat zijn de forummers welkom? :-)merel schreef:Oliebollen bakken
Mooi. Ik ben ook thuis. Ik vermoed dat het niet hetzelfde thuis is, maar dan zijn we toch allebei thuismerel schreef:
Morgenmiddag ben ik thuis, koffie staat klaar.

Haha, dat zou ik de grap van de eeuw vinden als je daar zo achter zou komenZeeuw schreef:Mooi. Ik ben ook thuis. Ik vermoed dat het niet hetzelfde thuis is, maar dan zijn we toch allebei thuismerel schreef:
Morgenmiddag ben ik thuis, koffie staat klaar.

Fides Quaerens Intellectum
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Hè wat jammer, ben vandaag in de buurt geweest...!merel schreef:Morgenmiddag ben ik thuis, koffie staat klaar.Zeeuw schreef:Ik zie alleen het antwoord op de vraag nietmerel schreef:Beslag gemaakt van o.a. 12 pond bloem, 32 eieren en 8 kg appels. Daarna 150 ananasflappen om af te sluiten met 5kg appels voor appelflappen. Ben nu best gaar.Zeeuw schreef: Hoe laat zijn de forummers welkom? :-)
@ Helma ik was vandaag niet thuis. De oliebollen heb ik bij mijn tantes in hun bakhuis gebakken. Dat was dichter bij jouw huis in de buurt 

Dan is het maar goed dat ik niet langsgeweest ben..wist je nieuwe adres ook niet.
We waren op bezoek bij een moeder die voor haar kindje koos in augustus 2020. Ze woont nu dicht bij Rotterdam.
Vanmorgen eerst 3 uur in Rotterdam 'gewaakt'
We waren op bezoek bij een moeder die voor haar kindje koos in augustus 2020. Ze woont nu dicht bij Rotterdam.
Wat bijzonder! Mag ik vragen hoe deze moeders het moederschap ervaren nu zij een andere keuze hebben gemaakt?helma schreef:Dan is het maar goed dat ik niet langsgeweest ben..wist je nieuwe adres ook niet.
En voor de volgende keer app je maar als je in de buurt bent