En dat ik nu maar eens naar bed ga, na een avondje druk RF-en. Het is me wat!
Het is weer goed geweest voor vandaag.

Allemaal weltrusten.
En degene die in de chat(of opt forum) zitten:

Die vermaakt zich ongetwijfeld prima in Barcelona, daar hoef je echt geen beklag mee te hebben!Gijs83 schreef:-aan Jongere.
-als hij terugkomt, dan heeft hij een enorme vracht bij te lezen. Ik kan het zo al amper bijhouden!Jongere! Lees ze
dat zou ik jammer vindenAvi schreef:Dat ik ga stoppen met RF.
Ik voel me op RF gewoon niet zo thuis. Ik probeer het wel maar je moet hier vaak uitkijken dat je niet wordt geschotenJolandaOudshoorn schreef:dat zou ik jammer vindenAvi schreef:Dat ik ga stoppen met RF.
aritha schreef:Aan Helma.
En aan de lekkere broodjes die ze gisteravond kwam brengen.
HEERLIJK. Dank je Helma!
Ja vind ik ook erg lief van mezelf. Ik was ook een beetje nieuwsgierig. Judith zei dat er zo gevochten werd op het forum door zware mensen... Ik zie er niets van maar wel een heleboel interessante onderwerpen.helma schreef:aritha schreef:Aan Helma.
En aan de lekkere broodjes die ze gisteravond kwam brengen.
HEERLIJK. Dank je Helma!![]()
wat n eer dat je speciaal voor mij inlogt
Nou nou nou, niet door zware mensen hoor, die hebben er wel aan mee gedaan. Maar het waren meer onfatsoenlijke mensen die zich niet aan de regels hielden die in bepaalde topics gelden.aritha schreef:[..........Judith zei dat er zo gevochten werd op het forum door zware mensen... Ik .......
helma schreef:gelukkig was ik gisteravond niet op het forum![]()
word je inderdaad niet blij van
het topic is terecht weggehaald; je schaamt je plaatsvervangend
Lijkt mij zo moeilijk om als predikant zijnde, ziek te worden en uit de running te moeten. We zouden onze zieke voorgangers nog meer moeten opdragen in gebed!Kislev schreef:Aan ds. A.J. de Waard (GG). Las gisteren in De Saambinder dat hij met hartklachten in het ziekenhuis is opgenomen en leukemie bleek te hebben.