Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
niet veel want vriendlief staat voor het raam...
Wauw, istie zo breed?Lassie schreef:niet veel want vriendlief staat voor het raam...

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
haha.... hangt af van de grootte van het raam... 

Daar zit het vast niet in. Als vriendlief voor het raam staat, ziet Lassie niks en niemand anders meer...Lassie schreef:haha.... hangt af van de grootte van het raam...

Marco schreef:Daar zit het vast niet in. Als vriendlief voor het raam staat, ziet Lassie niks en niemand anders meer...Lassie schreef:haha.... hangt af van de grootte van het raam...

oohhh dat is het!!!

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
in het speelhuisje op de kinderspeelplaats-DIA- schreef:Ik zie nog een restje smeltende sneeuw, onder het blauwe glijbaantje op de kinderspeelplaats. En op de platte daken van de schuurtjes zie ik ook nog wat sneeuw...
Rara waar zit ik? Mensen uit onze geliefde Reggestad zullen het misschien weten...
-DIA-

nee niet ER IN, maar ONDER de glijbaan...helma schreef:in het speelhuisje op de kinderspeelplaats-DIA- schreef:Ik zie nog een restje smeltende sneeuw, onder het blauwe glijbaantje op de kinderspeelplaats. En op de platte daken van de schuurtjes zie ik ook nog wat sneeuw...
Rara waar zit ik? Mensen uit onze geliefde Reggestad zullen het misschien weten...
-DIA-

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
In het zonnetje? En is het nogal druk? Het verbaasde mij dat het er zo druk was op een zaterdag.helma schreef:in het speelhuisje op de kinderspeelplaats-DIA- schreef:Ik zie nog een restje smeltende sneeuw, onder het blauwe glijbaantje op de kinderspeelplaats. En op de platte daken van de schuurtjes zie ik ook nog wat sneeuw...
-DIA-
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Pas maar op, onze postbode weet alle blauwe glijbanen te staan-DIA- schreef:Ik zie nog een restje smeltende sneeuw, onder het blauwe glijbaantje op de kinderspeelplaats. En op de platte daken van de schuurtjes zie ik ook nog wat sneeuw...

~~Soli Deo Gloria~~
Nee nee, zijn wijk is in 7461 gebied, en ik zit in het 7462 gebied...Hendrikus schreef:Pas maar op, onze postbode weet alle blauwe glijbanen te staan-DIA- schreef:Ik zie nog een restje smeltende sneeuw, onder het blauwe glijbaantje op de kinderspeelplaats. En op de platte daken van de schuurtjes zie ik ook nog wat sneeuw...

Een hele grauwe lucht
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
het is hier niet écht prettig te noemen: een smerige miezerregen bij een fikse westenwind kracht 5 en een krappe 5 graden.....en beter dan dit wordt het niet in deze streek......nou ja, we doen het er maar mee, het is niet anders.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Blauwe glijbanen zat geloof ik of zijn het meest rode of van die zinkkleurige?-DIA- schreef:Nee nee, zijn wijk is in 7461 gebied, en ik zit in het 7462 gebied...Hendrikus schreef:Pas maar op, onze postbode weet alle blauwe glijbanen te staan-DIA- schreef:Ik zie nog een restje smeltende sneeuw, onder het blauwe glijbaantje op de kinderspeelplaats. En op de platte daken van de schuurtjes zie ik ook nog wat sneeuw...
Ik let er doorgaans niet zo op. Die voor mijn raam staat is iig blauw... Verder zijn er in de speeltoestellen de kleuren felrood, felgeel en zwart verwerkt...Gijs83 schreef: Blauwe glijbanen zat geloof ik of zijn het meest rode of van die zinkkleurige?
Nu is het weer een stukje duidelijker neem ik aan...

-DIA-
Mijn auto. En een hoop kids langskomen die naar school gaan.
Het ziet er koud uit,
Het ziet er koud uit,
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!