Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
zeg dat wel.
Kende je hem goed, was het een ongeluk/ziekte.Lassie schreef:zeg dat wel.
Wat is een mens kwetsbaar. Soms zou je er bang van worden.
Ik wens je veel sterkte toe.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
ik zie dat ik het verkeerd heb geplaats. Mijn achternicht is overleden zij laat haar man en kinderen achter.
Nou ja wat is goed kennen. Ik kende hen iets meer dan de rest van haar broers/zussen.
Nou ja wat is goed kennen. Ik kende hen iets meer dan de rest van haar broers/zussen.
aan de gezamenlijke gebedsavond van de scholen in veenendaal waar ik vanavond was (als afgevaardigde van oudergebedsgroep Ichthus)
toch wel bijzonder om met gebedsgroepen van een tiental christelijke scholen bij elkaar te zijn
we hebben gesproken over het boek: "elk kind heeft een biddende moeder nodig" van Fern Nichols
het was een waardevolle avond.
toch wel bijzonder om met gebedsgroepen van een tiental christelijke scholen bij elkaar te zijn
we hebben gesproken over het boek: "elk kind heeft een biddende moeder nodig" van Fern Nichols
wat een ontzettend mooi en navolgbaar initiatief!helma schreef:aan de gezamenlijke gebedsavond van de scholen in veenendaal waar ik vanavond was (als afgevaardigde van oudergebedsgroep Ichthus)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oké Lassie, of ik las het verkeerd.Lassie schreef:ik zie dat ik het verkeerd heb geplaats. Mijn achternicht is overleden zij laat haar man en kinderen achter.

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
geeft niet. ;-)
hoe het nu verder moet in de loop der jaren.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wat is het probleem?Rens schreef:hoe het nu verder moet in de loop der jaren.......
Om met Johan Cruyff te spreken: "elk nadeel heb z'n voordeel"
Moderatorbericht:
aan het fijne gesprek wat ik vanmiddag gehad heb bij de psycho
- MarthaMartha
Droelie schreef:aan het fijne gesprek wat ik vanmiddag gehad heb bij de psycho

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ja ik zag er als een berg tegenop... maar het viel me 100000% meeMarthaMartha schreef:Droelie schreef:aan het fijne gesprek wat ik vanmiddag gehad heb bij de psycho

-aan Jongere.
-als hij terugkomt, dan heeft hij een enorme vracht bij te lezen. Ik kan het zo al amper bijhouden!
Jongere! Lees ze 
-als hij terugkomt, dan heeft hij een enorme vracht bij te lezen. Ik kan het zo al amper bijhouden!

- MarthaMartha
aan demo! 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!