Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Mn vissenkom... Er viel iets bovenop.. en toen was ie in heel veel stukjes.. De vissen lagen op de vloer haast kassiewijle een btje te spartelen...
Ma goed, mams hoeft straks niet meer het orgel van zn kant te halen, dat is nu gelijk maar gedaan 
een 2 zitsbank.
Elke dag als ik mijn haar kam, komt er een hele bos haar mee in de borstel.... 
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- Een Unox rookworst
(weggekaapt door mevr Auto)
- Katharina van Bora
tja... die krijg je morgen bij de boerenkool!Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Nee, deze zat op 2 bruine boterhammen gisteravond. (Door Auto himself klaargemaakt)Katharina van Bora schreef:tja... die krijg je morgen bij de boerenkool!Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
- MarthaMartha
er moet toch iemand aan je lijn denken....Auto schreef:Nee, deze zat op 2 bruine boterhammen gisteravond. (Door Auto himself klaargemaakt)Katharina van Bora schreef:tja... die krijg je morgen bij de boerenkool!Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Inderdaad (doet ze heel goed)MarthaMartha schreef:er moet toch iemand aan je lijn denken....Auto schreef:Nee, deze zat op 2 bruine boterhammen gisteravond. (Door Auto himself klaargemaakt)Katharina van Bora schreef:tja... die krijg je morgen bij de boerenkool!Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
die bewaart ze voor t serrefeest (of waren t die niet zo lang meer houdbare;))Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Deze is al lang verwerkt!henriët schreef:die bewaart ze voor t serrefeest (of waren t die niet zo lang meer houdbare;))Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
oké, dit is gewoon een stille hint. Je wilt er voortaan 2.Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
@ Auto.. lees eerst t aantal caloriëen maar... dan hoef je ze helemaal niet meer.helma schreef:oké, dit is gewoon een stille hint. Je wilt er voortaan 2.Auto schreef:- Een Unox rookworst(weggekaapt door mevr Auto)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
kilo's (of in ieder geval centimeters). Zeer bijzonder, gezien de hoeveelheid taart, cake, koek, chips, zoutjes, nootjes enzovoorts die ik de afgelopen weken verorberd heb.
Ach, ze zullen er vanzelf weer aankomen als ik niet meer snoep.
- JolandaOudshoorn
zakken vol kleding (wel andere als de aanwinsten) 
Ik weet, mijn Verlosser leeft