Gevaerlijk?-DIA- schreef:Valt wel mee, als je van de a nu maar een e maakt. Dat kan heel verkwikkend zijn.Posthoorn schreef:Gevaarlijk!J.C. Philpot schreef:In slaap vallen in bad.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Ik denk dat hier een klein misverstand in het spel is?Zeeuw schreef:Gevaerlijk?-DIA- schreef:Valt wel mee, als je van de a nu maar een e maakt. Dat kan heel verkwikkend zijn.Posthoorn schreef:Gevaarlijk!J.C. Philpot schreef:In slaap vallen in bad.

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Haha, ik vond het wel leuk. Maar het was helder wat je bedoelde hoor-DIA- schreef: Ik denk dat hier een klein misverstand in het spel is?

Goedereede en Ouddorp doorwandelen en uitwaaien op het strand van Ouddorp.
En dat komt niet even hallo zeggen?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Nou, ik heb vanmorgen koffie gedronken bij een echtpaar bij jou uit de kerk. Jouw adres had ik nietBertiel schreef:En dat komt niet even hallo zeggen?

Thuis aan het werk, in het zonnetje met een kopje koffie.
Voor het eerst weer een kerst cd aan het luisteren. Gekocht op de rommelmarkt afgelopen zomer en ik kon het niet langer uitstellen:).
Best wel genieten.
Voor het eerst weer een kerst cd aan het luisteren. Gekocht op de rommelmarkt afgelopen zomer en ik kon het niet langer uitstellen:).
Best wel genieten.
Beetje vroeg, Advent moet nog beginnen.Bourdon16 schreef:Thuis aan het werk, in het zonnetje met een kopje koffie.
Best wel genieten.
Maar de advent-cd's hebben hier inmiddels ook al wel geklonken. Met Kerst wachten we nog even.

~~Soli Deo Gloria~~
-
Je moet dat wel kunnen. Ik zou zelf nu niet naar advent/kerst kunnen luisteren.Hendrikus schreef:Beetje vroeg, Advent moet nog beginnen.Bourdon16 schreef:Thuis aan het werk, in het zonnetje met een kopje koffie.
Best wel genieten.
Maar de advent-cd's hebben hier inmiddels ook al wel geklonken. Met Kerst wachten we nog even.
T zit tussen mijn oren denk ik, maar dan toch
Goed gedaan
zag hem net bij bol.com.

"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
- J.C. Philpot
Ik krijg spontaan zin om Advent-hymns te luisteren, en het begint automatisch "Lo! He Comes With Clouds Descending" in mijn hoofd te zingen.Hendrikus schreef:Beetje vroeg, Advent moet nog beginnen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Dat is zo'n geweldige hymn! Zo jammer dat we die in NL niet hebben!J.C. Philpot schreef: Ik krijg spontaan zin om Advent-hymns te luisteren, en het begint automatisch "Lo! He Comes With Clouds Descending" in mijn hoofd te zingen.
[Nou ja, niet de officiële bundels dan. In "Het liefste lied van overzee" staat 'ie wel, als "Zie, als koning zal Hij komen"]
~~Soli Deo Gloria~~
Vandaag een deadline van iets waar ik nog aan moet beginnen, dus logisch om nu even te forummen #SOG.
Fides Quaerens Intellectum
Ik heb nog wel een ZZP-uurtje vrij voor je hoorAnselmus schreef:Vandaag een deadline van iets waar ik nog aan moet beginnen, dus logisch om nu even te forummen #SOG.

Zodat jij mn deadline kunt verzorgen?Zeeuw schreef:Ik heb nog wel een ZZP-uurtje vrij voor je hoorAnselmus schreef:Vandaag een deadline van iets waar ik nog aan moet beginnen, dus logisch om nu even te forummen #SOG.

Fides Quaerens Intellectum