Tiberius schreef:Deed de chat het gisteravond soms niet?

ja hoor, maar wat wil je.. voorjaar.. dus levendigheid op rf..

Tiberius schreef:Deed de chat het gisteravond soms niet?
MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
uh....................
MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
uh....................
Bij de Otto is het duurder shoppen hoorDemocritus schreef:Tja de weekhartige onder ons gaan ten onder...... maar ik zal handhaven.jvdg schreef:Nou, als ik de commentaren van D. hierover lees geloof ik niet dat hij zo volgzaam is.Mister schreef:
Misschien was D. mee om de tassen te dragen en de aankopen van (ongevraagd) commentaar te voorzien?![]()
Maar ik acht Martha heel wel in staat om hem af te richten en op sluipende wijze volgzaam te maken.![]()
Enfin, we zullen het afwachten.
(Ook ik heb het verloren)
Daarnaast hoefde ik voor deze aankoop niet mee....... bleef onder de bestedingsruimte van 15 euro.
Wij ook.Jongere schreef:Wat ben ik blij dat ik geen RF-relatie heb.
tja... ik ben eigenlijk wel blij met 'mTiberius schreef:Wij ook.Jongere schreef:Wat ben ik blij dat ik geen RF-relatie heb.
Fijn! Houden zo meid!MarthaMartha schreef:tja... ik ben eigenlijk wel blij met 'mTiberius schreef:Wij ook.Jongere schreef:Wat ben ik blij dat ik geen RF-relatie heb.
Je bent leuk Jo!JolandaOudshoorn schreef:een pannenkoekenfeestje
Het voordeel van gaan samenwonen is een hoop minder rompslomp...... om een of andere reden begin ik mensen die gaan samenwonen steeds beter te begrijpen...... al die heisa en 1960 gedichtjes er omheen heb je niet.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:Ikea in utrecht; het was heus een date
al werd toen de grond onder je voeten best heet![]()
wie was toch die leukerd, je bekeek iedereen
maar allemaal liepen ze straal langs je heen
En zwarte broek doe ik aan, dat had hij beloofd
helaas bleek dat je hem te snel had geloofd.....![]()
SUPER!! ik denk dat MM en D RF-ers nu geen uitnodiging meer durven sturen