Nee van de love...albion schreef:Paarser???? Bedoel je vanwege de inspanning met skaten....-DIA- schreef:Ik had je veel paarser voorgesteld, met een brede smile...Droelie schreef:Nee, tis mn moederrrrrrrrrr-DIA- schreef: Zijt gij dat?

Nee van de love...albion schreef:Paarser???? Bedoel je vanwege de inspanning met skaten....-DIA- schreef:Ik had je veel paarser voorgesteld, met een brede smile...Droelie schreef:Nee, tis mn moederrrrrrrrrr-DIA- schreef: Zijt gij dat?
Moet je nagaan hoe leuk ik dan wel niet moet zijnsela schreef:leuke moeder, hoor
Misschien helpt et als ik zeg dat ik dat altijd moet.... Anders hou ik het lopen niet lang vol (en dan nog.....*girly* schreef: Straks naar m'n werk (op stevige schoenen, advies van de dok...Lekker met dit weer)
albion schreef: vanavond met een paar refoforummers een gezellig avondje doorbrengen
en nee...ik zeg niet wie dat zijn
Als jij via het sportpunt naar 's Gravenpolder gaat, had je best wel even kunnen zwaaien.....albion schreef:de schuur uitgemest![]()
naar Sportpunt de jongelui afgezet. Ze hadden het zwembad bijna voor zichzelf.
Via 's Gravenpolder weer op huis aan
vanavond met een paar refoforummers een gezellig avondje doorbrengen
Ach, zal wel een vrouwensoos zijn...Luther schreef:albion schreef: vanavond met een paar refoforummers een gezellig avondje doorbrengen
Is je voet /enkel??? weer helemaal genezen?vlinder schreef:Vandaag gewerkt. Nu twee vrij en dan nog 4 daagjes werken!
Ja. Leuk dat je er naar vraagt! Al weer 4 weken. Op vakantie vertrok ik met krukken en ingetapete (?) enkel, maar tijdens mijn vakantie kon ik weer waterskien en naar 1601 meter klimmen...Heerlijk. Ben direct na mijn vakantie weer fulltime mijn eigen werk gaan doen.zusterelly schreef:Is je voet /enkel??? weer helemaal genezen?vlinder schreef:Vandaag gewerkt. Nu twee vrij en dan nog 4 daagjes werken!
Fijnvlinder schreef:Ja. Leuk dat je er naar vraagt! Al weer 4 weken. Op vakantie vertrok ik met krukken en ingetapete (?) enkel, maar tijdens mijn vakantie kon ik weer waterskien en naar 1601 meter klimmen...Heerlijk. Ben direct na mijn vakantie weer fulltime mijn eigen werk gaan doen.zusterelly schreef:Is je voet /enkel??? weer helemaal genezen?vlinder schreef:Vandaag gewerkt. Nu twee vrij en dan nog 4 daagjes werken!
Droelie schreef:Als jij via het sportpunt naar 's Gravenpolder gaat, had je best wel even kunnen zwaaien.....albion schreef:de schuur uitgemest![]()
naar Sportpunt de jongelui afgezet. Ze hadden het zwembad bijna voor zichzelf.
Via 's Gravenpolder weer op huis aan
vanavond met een paar refoforummers een gezellig avondje doorbrengen
en nee...ik zeg niet wie dat zijn![]()
Je bent nl wel langs mijn huus gereden