Nee van de love...albion schreef:Paarser???? Bedoel je vanwege de inspanning met skaten....-DIA- schreef:Ik had je veel paarser voorgesteld, met een brede smile...Droelie schreef:Nee, tis mn moederrrrrrrrrr-DIA- schreef: Zijt gij dat?
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
leuke moeder, hoor 
Moet je nagaan hoe leuk ik dan wel niet moet zijnsela schreef:leuke moeder, hoor
vanmorgen naar dokter geweest, doorgestuurd naar z'huis, huisarts dacht dat ik al 3 weken met een breuk in m'n voet zou lopen ... Gelukkig bleek op de foto dat er geen breuk zat!
Nu afwachten wat het wél is!
Straks naar m'n werk (op stevige schoenen, advies van de dok...Lekker met dit weer
)
Nu afwachten wat het wél is!
Straks naar m'n werk (op stevige schoenen, advies van de dok...Lekker met dit weer
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Misschien helpt et als ik zeg dat ik dat altijd moet.... Anders hou ik het lopen niet lang vol (en dan nog.....*girly* schreef: Straks naar m'n werk (op stevige schoenen, advies van de dok...Lekker met dit weer)
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
de schuur uitgemest
naar Sportpunt de jongelui afgezet. Ze hadden het zwembad bijna voor zichzelf.
Via 's Gravenpolder weer op huis aan
vanavond met een paar refoforummers een gezellig avondje doorbrengen
en nee...ik zeg niet wie dat zijn
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef: vanavond met een paar refoforummers een gezellig avondje doorbrengen
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Als jij via het sportpunt naar 's Gravenpolder gaat, had je best wel even kunnen zwaaien.....albion schreef:de schuur uitgemest![]()
Je bent nl wel langs mijn huus gereden
Ach, zal wel een vrouwensoos zijn...Luther schreef:albion schreef: vanavond met een paar refoforummers een gezellig avondje doorbrengen
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- zusterelly
Vandaag naar een meer geweest met dochter +vriendinnetje. Manlief kwam na zijn werk hier ook heen. Heerlijk ontspannen.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Vandaag gewerkt. Nu twee vrij en dan nog 4 daagjes werken! 
- zusterelly
Is je voet /enkel??? weer helemaal genezen?vlinder schreef:Vandaag gewerkt. Nu twee vrij en dan nog 4 daagjes werken!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ja. Leuk dat je er naar vraagt! Al weer 4 weken. Op vakantie vertrok ik met krukken en ingetapete (?) enkel, maar tijdens mijn vakantie kon ik weer waterskien en naar 1601 meter klimmen...Heerlijk. Ben direct na mijn vakantie weer fulltime mijn eigen werk gaan doen.zusterelly schreef:Is je voet /enkel??? weer helemaal genezen?vlinder schreef:Vandaag gewerkt. Nu twee vrij en dan nog 4 daagjes werken!
- zusterelly
Fijnvlinder schreef:Ja. Leuk dat je er naar vraagt! Al weer 4 weken. Op vakantie vertrok ik met krukken en ingetapete (?) enkel, maar tijdens mijn vakantie kon ik weer waterskien en naar 1601 meter klimmen...Heerlijk. Ben direct na mijn vakantie weer fulltime mijn eigen werk gaan doen.zusterelly schreef:Is je voet /enkel??? weer helemaal genezen?vlinder schreef:Vandaag gewerkt. Nu twee vrij en dan nog 4 daagjes werken!
Droelie schreef:Als jij via het sportpunt naar 's Gravenpolder gaat, had je best wel even kunnen zwaaien.....albion schreef:de schuur uitgemest![]()
en nee...ik zeg niet wie dat zijn![]()
Je bent nl wel langs mijn huus gereden
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)