Rens schreef: Vooral in het weekend toenemende kans op (winterse) neerslag.

Rens schreef: Vooral in het weekend toenemende kans op (winterse) neerslag.
henriët schreef:Rens schreef: Vooral in het weekend toenemende kans op (winterse) neerslag.![]()
![]()
![]()
Rens schreef:henriët schreef:Rens schreef: Vooral in het weekend toenemende kans op (winterse) neerslag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou jammer hoor...m'n broer en schoonzus zouden onze dochters aanstaande zaterdag meenemen, naar de molens, om daar heerlijk te gaan schaatsen!henriët schreef:
Rens schreef:henriët schreef:Rens schreef: Vooral in het weekend toenemende kans op (winterse) neerslag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jou hoop ik regen.. en voor hier hoop ik mega winterse neerslag in de vorm van een dik pak sneeuw!
Laat het dan alsjeblieft zó duidelijk zijn dat ik alle reden heb om de verre reis niet te maken die op het programma staat. Met twijfelachtig weer kun je moeilijk afzeggen en ga je toch op pad, en daar zou je dan weer spijt van kunnen krijgen... Stel je voor, blijf ik steken bij Henriët in de buurt of zohenriët schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jou hoop ik regen.. en voor hier hoop ik mega winterse neerslag in de vorm van een dik pak sneeuw!
Ja, dat zou natuurlijk werkelijk vréselijk zijnHendrikus schreef:Laat het dan alsjeblieft zó duidelijk zijn dat ik alle reden heb om de verre reis niet te maken die op het programma staat. Met twijfelachtig weer kun je moeilijk afzeggen en ga je toch op pad, en daar zou je dan weer spijt van kunnen krijgen... Stel je voor, blijf ik steken bij Henriët in de buurt of zo![]()
Dan graag ZONDER SNEEUWMarnix schreef:Hm ja, zaterdag wordt het denk ik lastig schaatsen. De weermodellen geven wel een redelijk goede kans op een nieuw winteroffensief na deze dooiperiode. Zou mooi zijn.
dooi??? het is hier nog steeds -5,2Marnix schreef:Hm ja, zaterdag wordt het denk ik lastig schaatsen. De weermodellen geven wel een redelijk goede kans op een nieuw winteroffensief na deze dooiperiode. Zou mooi zijn.
regio Rotterdam vanmorgen rond half tien min 4. En volgens mijn ma was de gevoelstemperatuur min veertig.Rens schreef:dooi??? het is hier nog steeds -5,2Marnix schreef:Hm ja, zaterdag wordt het denk ik lastig schaatsen. De weermodellen geven wel een redelijk goede kans op een nieuw winteroffensief na deze dooiperiode. Zou mooi zijn.
lijkt weinig op dooi..........
hier op de open vlaktes tussen moddergat en nes is het écht niet te doen al lopende.....straffe ozo-wind kracht 6 a 7 bij -6,1 ............. pool-idee........Zita schreef:regio Rotterdam vanmorgen rond half tien min 4. En volgens mijn ma was de gevoelstemperatuur min veertig.Rens schreef:dooi??? het is hier nog steeds -5,2Marnix schreef:Hm ja, zaterdag wordt het denk ik lastig schaatsen. De weermodellen geven wel een redelijk goede kans op een nieuw winteroffensief na deze dooiperiode. Zou mooi zijn.
lijkt weinig op dooi..........
henriët schreef:JOEPIE JOEPIE JOEPIE
Het sneeuwt hier behoorlijk! heerlijk dikke vlokken!
We gaan zo heerlijk naar buiten!