Volgens mij is ze daar zelf op zich niet op tegen, dat meen ik wel eens gelezen te hebben. Tja standpunten he.refo schreef:Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.
Opvolger Van der Staaij
Re: Opvolger Van der Staaij
Nog wel.Erasmiaan schreef:Vrouw op de lijst is een illusie.refo schreef:Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian schreef:Nog wel.Erasmiaan schreef:Vrouw op de lijst is een illusie.refo schreef:Maar als we toch namen noemen:
Marja Verhoeve-Meeuse.

Ik ben wellicht een vreemde in Jeruzalem, maar wie is Marja Verhoeve-Meeuse?
Nooit van gehoord.
Welke rol/functie heeft ze in het refo-maatschappelijk gebeuren?
Nooit van gehoord.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
ik heb geen problemen met Marja, en ook niet zo erg met vrouwen in de politiek, maar wel met moeders van jonge kinderen in drukke banen.
Kan die secretaresse van de SGP niet naar voren geschoven worden? Heerlijk nuchtere dame, en bovendien heel scherp.
Kan die secretaresse van de SGP niet naar voren geschoven worden? Heerlijk nuchtere dame, en bovendien heel scherp.
Die "ken" ik wel.Zita schreef:ik heb geen problemen met Marja, en ook niet zo erg met vrouwen in de politiek, maar wel met moeders van jonge kinderen in drukke banen.
Wat mij betreft kan zij ook kandidate zijn.
Iemand die de partij van "binnenuit" kent, aanvoelt wat de SGP-ers denken en wensen, nuchter is en zoals gezegd ook scherp is. Zeg maar, de vrouwelijke variant van Menno.
Prima, het zal mij zeker niet beletten ook dit keer op de SGP te stemmen.
- Bonny
- Contacteer:
Gaat van de Staay weg dan?jvdg schreef:Heeft iemand al enig idee wie de opvolger van de heer Van der Staaij wordt?
De nieuwe Kees, zeg maar.
Is nog niet eenvoudig gezien de onderhuidse bloedgroepenstrijd.
En zijn er überhaupt veel gegadigden voor deze post?
Ik heb geen enkele insidersinfo.
Vandaar deze vraag.
The Groom's still waiting at the altar
- Oude-Waarheid
Niet dat ik weet maar het gaat nu om de tweede plaatsBonny schreef:Gaat van de Staay weg dan?jvdg schreef:Heeft iemand al enig idee wie de opvolger van de heer Van der Staaij wordt?
Vandaar deze vraag.

Wel als Van der Staaij. Hij wordt nu de nieuwe Van der Vlies en zodoende zoeken we een nieuwe.Bonny schreef:Gaat van de Staay weg dan?jvdg schreef:Heeft iemand al enig idee wie de opvolger van de heer Van der Staaij wordt?
Vandaar deze vraag.
--------------
-
jvdg schreef:Ik ben wellicht een vreemde in Jeruzalem, maar wie is Marja Verhoeve-Meeuse?
Nooit van gehoord.
Een pittige moeder (tevens docente), dochter van de (naar ik aanneem) jou wel bekende ds. Meeuse. Ze komt op mij over alsof ze het zéér interessant vindt te zeggen dat ze SGP'er is en tegelijk ook vóór vrouwen in de Kamer. Gaf een interview voor het boek 'de vrouwen van de SGP', ging naar Barend en Van Dorp (of hoe heet dat programma), enzovoort. Zij wordt het in ieder geval gelukkig niet. Dijkgraaf of Bisschop, een van die twee wordt D.V. de opvolger naar ik nog steeds inschat. Wie durf ik niet te zeggen.
Vandaag valt het ND op de mat.
Een kop op de voorpagina: Licht op groen voor SGP'er Elbert Dijkgraaf
Elbert Dijkgraaf stelt zich beschikbaar voor de Tweede Kamer
nou das dus denk ik nummer 2
Ik las het ook, ja.JALP schreef:Vandaag valt het ND op de mat.
Al zou ik nog even wachten met conclusies te trekken.
Het lijkt mij dat dit in kannen en kruiken is. Het is niet de stijl van de SGP om nu nog te zeggen: 'tjonge Elbert, sympathiek dat je je beschikbaar stelt, we zetten je op nummer 3. Bisschop fietst je nog even voorbij.'Tiberius schreef:Ik las het ook, ja.JALP schreef:Vandaag valt het ND op de mat.
Al zou ik nog even wachten met conclusies te trekken.
Misschien dat nummer 3 dan de vurig gewenste 'hervormde' wordt (van welke kleur dan ook).
Of dat inderdaad Bisschop wordt, betwijfel ik. Zomaar opeens begon zijn naam rond te zingen; hoe dat in de lucht kwam, vraag ik me echt af.
Of dat inderdaad Bisschop wordt, betwijfel ik. Zomaar opeens begon zijn naam rond te zingen; hoe dat in de lucht kwam, vraag ik me echt af.