Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan?
Re: Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan
is dit een bastuba?
http://www.youtube.com/watch?v=rx6Eo6li ... re=related
Ziet er wel zo uit ja 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Bonny
- Contacteer:
Lijkt wel in spiegelbeeld opgenomen. Maar volgens mij is het er een
The Groom's still waiting at the altar
Ja, en dat is vrij bijzonder. In Bydlo schrijft Moessorgski een type hoorn voor dat tegenwoordig niet meer wordt gebruikt. Voor de solo in Bydlo wordt daarom nu meestal een euphonium gekozen, een tenortuba dus. Maar hier heeft Gergiev kennelijk de voorkeur gegeven aan de donkere klank van de bastuba.sela schreef:is dit een bastuba?
~~Soli Deo Gloria~~
Mijn hobby is de schietsport, ben lid bij een schietvereniging en een kleiduivenbaan.
Schiet oa: klein kaliber geweer .22
hagelgeweer caliber 12
hagelgeweer caliber 12
Ik ben een fotoboek aan het maken: 100 JAAR RIJSSEN WOORD IN BEELD
Een boek dat er mag zijn! Zijns gelijke bestaat niet, maar ik doe het gewoon voor mijn hobby.
Een boek dat er mag zijn! Zijns gelijke bestaat niet, maar ik doe het gewoon voor mijn hobby.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bonny
- Contacteer:
Zo te horen heb je de reclameslogans al bedacht.-DIA- schreef:Ik ben een fotoboek aan het maken: 100 JAAR RIJSSEN WOORD IN BEELD

The Groom's still waiting at the altar
Hij is niet te koop, en er ik druk het slechts in een oplage van 1 expemplaar...Bonny schreef:Zo te horen heb je de reclameslogans al bedacht.-DIA- schreef:Ik ben een fotoboek aan het maken: 100 JAAR RIJSSEN WOORD IN BEELD
Een boek dat er mag zijn! Zijns gelijke bestaat niet, maar ik doe het gewoon voor mijn hobby.![]()
. Wanneer ligt het in de winkel?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Tegenwoordig is klussen steeds meer mijn hobby. Vooral het opknappen van spullen, met name voor de tuin.
Maar of ik daar na de vakantie nog aan toe kom.............
Maar of ik daar na de vakantie nog aan toe kom.............
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Bij 22 schrijf je kaliber met een grote k en bij 12 met een kleine? Ingewikkeld hoor?Rijssen schreef:Mijn hobby is de schietsport, ben lid bij een schietvereniging en een kleiduivenbaan.
hagelgeweer caliber 12

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Bij 22 schrijf je kaliber met een grote k en bij 12 met een kleine? Ingewikkeld hoor?Rijssen schreef:Mijn hobby is de schietsport, ben lid bij een schietvereniging en een kleiduivenbaan.
hagelgeweer caliber 12
Ik kijk waarschijnlijk scheel, maar ik zie een kleine k bij 22 en bij 12 een c. Waar moet ik de grote k zien?

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Ik kijk waarschijnlijk scheel, maar ik zie een kleine k bij 22 en bij 12 een c. Waar moet ik de grote k zien?Hendrikus schreef:Bij 22 schrijf je kaliber met een grote k en bij 12 met een kleine? Ingewikkeld hoor?Rijssen schreef:Mijn hobby is de schietsport, ben lid bij een schietvereniging en een kleiduivenbaan.
hagelgeweer caliber 12

~~Soli Deo Gloria~~
Lezen is ook wel een hobby van me, daar hoop ik in de vakantie wat extra tijd aan te besteden 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hendrikus schreef:albion schreef:Ik kijk waarschijnlijk scheel, maar ik zie een kleine k bij 22 en bij 12 een c. Waar moet ik de grote k zien?Hendrikus schreef:Bij 22 schrijf je kaliber met een grote k en bij 12 met een kleine? Ingewikkeld hoor?Rijssen schreef:Mijn hobby is de schietsport, ben lid bij een schietvereniging en een kleiduivenbaan.
hagelgeweer caliber 12zoals je de v schertsenderwijs ook wel eens een korte f noemt, of de ei een korte ij, heb ik nu de c een korte k genoemd.
justement ik ben niet echt helder en nu zeker niet vanwege mijn kies.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)