Je kan ook uit liefde iets voor elkaar doen of latenTerri schreef:Hoe zeggen ze dat ook al weer; "zij heeft de broek(legging)aan"Mara schreef:Uh nee, maar je zei het wel zo: omdat mijn man.... enz.
Maar geeft niet, je mag je ze dragen of niet![]()
Misschien ben ik wel te geemancipeerd, ik heb een eigen smaak, mijn man bemoeit zich er eigenlijk nooit mee.
Hooguit in positieve zin. misschien heeft hij wel geen smaak![]()
Draag een kruis of Ichtusvisje...
Re: Draag een kruis of Ichtusvisje...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Je kan ook uit liefde iets voor elkaar doen of latenTerri schreef:Hoe zeggen ze dat ook al weer; "zij heeft de broek(legging)aan"Mara schreef:Uh nee, maar je zei het wel zo: omdat mijn man.... enz.
Maar geeft niet, je mag je ze dragen of niet![]()
Misschien ben ik wel te geemancipeerd, ik heb een eigen smaak, mijn man bemoeit zich er eigenlijk nooit mee.
Hooguit in positieve zin. misschien heeft hij wel geen smaak![]()
dat lijkt me idd de juiste houding
Gelukkig kan je ook christin zijn met een minder lange rok, een broek of een leggingMara schreef:Ik kan je verzekeren dat ik een vrouw ben, maar niet in een lange rokBJD schreef:Ik maar denken dat Mara een vrouw was.. ..Mara schreef:Jij wel ? Ik niet !JolandaOudshoorn schreef: een (lange) rok
Christin zijn zit voor mij niet in een lange rok.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."