Wow...heerlijk! Veel plezier Lassie!Lassie schreef:.....mijn man me net belde met de volgende mededeling:
....we op de kosten van zijn baas a.s. weekend naar frankrijk gaan.
....ik nu druk bezig ben om oppas te regelen (want ik sta op de lijst a.s. zondag).
Wist je dat . . . [11]
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat . . . [11]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dat klinkt prima!Lassie schreef:.....mijn man me net belde met de volgende mededeling:
....we op de kosten van zijn baas a.s. weekend naar frankrijk gaan.
....ik nu druk bezig ben om oppas te regelen (want ik sta op de lijst a.s. zondag).
Alvast een heel fijn weekend gewenst.
ja leuk he.... puur omdat mijn man op zaterdagavond even bij de vesting in Frankrijk en Belgie een snoertje in moet pluggen. 

Dij de vesting! Sjonge, is-ie ridder of zo?Lassie schreef:ja leuk he.... puur omdat mijn man op zaterdagavond even bij de vesting in Frankrijk en Belgie een snoertje in moet pluggen.

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Dij de vesting! Sjonge, is-ie ridder of zo?Lassie schreef:ja leuk he.... puur omdat mijn man op zaterdagavond even bij de vesting in Frankrijk en Belgie een snoertje in moet pluggen.

*zucht* ik blijf lachen met jullie.

Vestiging.
zo goed?

Geweldig!Lassie schreef: Vestiging.
zo goed?
En veel plezier!
En ik verbaas me erover dat nog niemand hier heeft gevraagd hoe jullie 't nou met de zondag doen.
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Geweldig!Lassie schreef: Vestiging.
zo goed?
En veel plezier!
En ik verbaas me erover dat nog niemand hier heeft gevraagd hoe jullie 't nou met de zondag doen.
ssssstttttttttttttt

Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert

Het moet niet gekker worden.
freek schreef:Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert![]()
![]()
![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
ik hád het plan om aan het einde van m'n contractperiode bij Tele2 over te stappen naar klikzeef, maar door wat ik nu lees, zie ik er maar vanaf.............freek schreef:Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert![]()
![]()
![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik raad het je niet aan. Kun je ook niet meer naar Vannessa Mea luisteren, want Youtube wordt sowieso gefiltert. Neem dan filternet ofzo?Rens schreef:ik hád het plan om aan het einde van m'n contractperiode bij Tele2 over te stappen naar klikzeef, maar door wat ik nu lees, zie ik er maar vanaf.............freek schreef:Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert![]()
![]()
![]()
die blokkeert ook grote delen van youtube...........bovendien héb ik een flink aantal cd's van Vanessa Maefreek schreef:Ik raad het je niet aan. Kun je ook niet meer naar Vannessa Mea luisteren, want Youtube wordt sowieso gefiltert. Neem dan filternet ofzo?Rens schreef:ik hád het plan om aan het einde van m'n contractperiode bij Tele2 over te stappen naar klikzeef, maar door wat ik nu lees, zie ik er maar vanaf.............freek schreef:Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert![]()
![]()
![]()
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
Met solcon nooit problemen.........freek schreef:Ik raad het je niet aan. Kun je ook niet meer naar Vannessa Mea luisteren, want Youtube wordt sowieso gefiltert. Neem dan filternet ofzo?Rens schreef:ik hád het plan om aan het einde van m'n contractperiode bij Tele2 over te stappen naar klikzeef, maar door wat ik nu lees, zie ik er maar vanaf.............freek schreef:Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert![]()
![]()
![]()
(of ik gedraag me gewoon netjes natuurlijk

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb met Solcon wel meegemaakt dat ze Facebook opeens blokkeerden. Maar dat was na een vlammende mail snel voorbijMarthaMartha schreef:Met solcon nooit problemen.........freek schreef:Ik raad het je niet aan. Kun je ook niet meer naar Vannessa Mea luisteren, want Youtube wordt sowieso gefiltert. Neem dan filternet ofzo?Rens schreef:ik hád het plan om aan het einde van m'n contractperiode bij Tele2 over te stappen naar klikzeef, maar door wat ik nu lees, zie ik er maar vanaf.............freek schreef:
Hier ook![]()
![]()
![]()
(of ik gedraag me gewoon netjes natuurlijk)

~~Soli Deo Gloria~~