Ik heb geen auto en ook niet de beschikking over een gele Ka.Tiberius schreef:Met een gele Ka moet dat zeker gaan lukken.Gijs83 schreef:Is vlakbij de snelweg
Data meeting/bbq of gourmet poll
Re: Data meeting/bbq of gourmet poll
- MarthaMartha
Je kwam er toch? en nog op tijd ook....Afgewezen schreef:Onbereikbaar....helma schreef:dank jeAfgewezen schreef: En die plek in de bush-bush waar we toen in gezeten hebben, is natuurlijk al helemaal niks.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Misschien een gele Amica?????Afgewezen schreef:Ik heb geen auto en ook niet de beschikking over een gele Ka.Tiberius schreef:Met een gele Ka moet dat zeker gaan lukken.Gijs83 schreef:Is vlakbij de snelweg
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Misschien is het handig om een plaats vast te stellen en daarna ook de locatie. Nu wordt er veel gepraat maar....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
locatie is al vastgesteld, wordt Woudenberg/Veenendaal of omstreken........
- MarthaMartha
Hierbij de informatie van de eerste posting nog een keer...............Gian schreef:Hierbij een poll met de data's die we ingepland hebben voor de herfstmeeting/etentje
Let op, vul alle mogelijke data in!!!
Ws wordt het in Woudenberg georganiseerd.
De kosten zullen onder de 10 Euro gehouden worden.
Achteraf wijzigen van de poll is mogelijk.
Groet van
Martha Martha, Helma, Gian
Ja, toen waren de omstandigheden anders...MarthaMartha schreef:Je kwam er toch? en nog op tijd ook....
Maar plannen jullie rustig voort. Ik kom toch niet.
was dat nou voor houdingAfgewezen schreef:Ja, toen waren de omstandigheden anders...MarthaMartha schreef:Je kwam er toch? en nog op tijd ook....
Maar plannen jullie rustig voort. Ik kom toch niet.

PS: volgens mij heb ik je vorige week gezien op de Bloemendaalse. Ik was dat meisje met die groene jas, lang haar, dat gevaarlijk zat te doen op de fiets omdat ze zat te smsen;)
ik dacht dat jij het was, maar dat weet ik niet zeker.
....en ja ik had een broek aan
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Mm, ik kan het me vaag herinneren.hmprff schreef:was dat nou voor houdingAfgewezen schreef:Ja, toen waren de omstandigheden anders...MarthaMartha schreef:Je kwam er toch? en nog op tijd ook....
Maar plannen jullie rustig voort. Ik kom toch niet.![]()
PS: volgens mij heb ik je vorige week gezien op de Bloemendaalse. Ik was dat meisje met die groene jas, lang haar, dat gevaarlijk zat te doen op de fiets omdat ze zat te smsen;)
volgens mij vorige week donderdag of vrijdag...Afgewezen schreef:Mm, ik kan het me vaag herinneren.hmprff schreef:was dat nou voor houdingAfgewezen schreef:Ja, toen waren de omstandigheden anders...
Maar plannen jullie rustig voort. Ik kom toch niet.![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Als het nu op een VRIJDAG gehouden wordt, dan zou ik kunnen komen. Want dan wordt Puck door de buren vrijdagavond en zaterdagochtend wel uitgelaten.
Ik ben dan pas zaterdag rond een uur of 8 's morgens weer thuis.........dan slaap ik vrijdagochtend nog een uurtje extra om de vermoeienissen van een nachtrit op te vangen.
Ik ben dan pas zaterdag rond een uur of 8 's morgens weer thuis.........dan slaap ik vrijdagochtend nog een uurtje extra om de vermoeienissen van een nachtrit op te vangen.
Moderatorbericht:
Naar dat soort meisjes kijkt Afgewezen nooit.hmprff schreef:....en ja ik had een broek aan
Jongere schreef:Naar dat soort meisjes kijkt Afgewezen nooit.hmprff schreef:....en ja ik had een broek aan

wel als ik er bij zeg dat ik dat ding alleen op de fiets draag?

Vandaar dat ze tegenwoordig zelfs de fiets pakken om te SMS-en.hmprff schreef:Jongere schreef:Naar dat soort meisjes kijkt Afgewezen nooit.hmprff schreef:....en ja ik had een broek aan![]()
wel als ik er bij zeg dat ik dat ding alleen op de fiets draag?
Busje 144 vanuit Rotterdam, of de 144 vanuit Dordrecht.Afgewezen schreef:Ja, maar die plaats is absoluut onbereikbaar voor als je met OV moet.Tiberius schreef:Als je dan toch gaat relativeren, moet je ook de parkeerkosten meenemen.Jongere schreef:Dus het gaat om de relatieve afstand. Dan is bijv. Rotterdam een perfecte plaats voor een meeting, dat is heel makkelijk bereikbaar.
Makkelijk bereikbaar is leuk, maar als je vervolgens 10 keer zoveel moet betalen om een avondje te parkeren, dan is Rotterdam toch iets minder perfect dan je suggereert.
Dan kan je net zo goed 10km doorrijden naar Hendrik-Ido-Ambacht.