Haags Hopje schreef:JULLIE ALLEMAAL!!!
En ik had me nog wel zo voorgenomen om twee weken niet meer op RF te komen. Nou ja, ik heb het dan toch twee hele dagen volgehouden![]()
je bent vast familie van Mentos

Haags Hopje schreef:JULLIE ALLEMAAL!!!
En ik had me nog wel zo voorgenomen om twee weken niet meer op RF te komen. Nou ja, ik heb het dan toch twee hele dagen volgehouden![]()
Nee hoor, ik ben niet verdwenen.MarthaMartha schreef:aritha...
en met haar is ook saphira verdwenen................
we zijn echt niet van hem af, althans, van het originele exemplaar niet............helma schreef:.......GGGBeroepingswerk
saphira schreef:Nee hoor, ik ben niet verdwenen.MarthaMartha schreef:aritha...
en met haar is ook saphira verdwenen................![]()
Kijk maar bij ik mis je een poosje terug terug.
![]()
Idd, ik mis Aritha ook.
Jammer.
Missch ben ik wel onder een nieuwe naam terug gekomen.
Rara.......
Is het de viering van de 5000e post van onze forumclown???????Rens schreef:we zijn echt niet van hem af, althans, van het originele exemplaar niet............helma schreef:.......GGGBeroepingswerk
is zelfkennis niet de beste kennis???!!!!Rens schreef:we zijn echt niet van hem af, althans, van het originele exemplaar niet............helma schreef:.......GGGBeroepingswerk
Zelfkennis is beste kennis.henriët schreef:is zelfkennis niet de beste kennis???!!!!Rens schreef:we zijn echt niet van hem af, althans, van het originele exemplaar niet............helma schreef:.......GGGBeroepingswerk
als je soms denkt dat IK achter die nickname zit....................FOUT dus...........henriët schreef:is zelfkennis niet de beste kennis???!!!!Rens schreef:we zijn echt niet van hem af, althans, van het originele exemplaar niet............helma schreef:.......GGGBeroepingswerk
nou, wij hebben jou ook gemist hoorjudith schreef:..Kheb iedreen hier gemisttoen ik in Engeland zat!