(ze zei dat het lekker was; omdat ik haar niet geloofde heb ik het ook es geprobeerd

en dat besparen...; het hangt inderdaad niet alleen van de theezakjes af.
Maar vele kleintjes maken 1 grote (hopen we...)
1 hele grote theezak?helma schreef:M&M; die kon in de zwangerschap niets drinken behalve gekookt water.
(ze zei dat het lekker was; omdat ik haar niet geloofde heb ik het ook es geprobeerd)
Tiberius schreef:Volgende tip: doe in die soeppan ook alleen gekookt water; dan bezuinig je pas.
Hahaha, een pan soep is heerlijk en van harte welkom.helma schreef:Tiberius schreef:Volgende tip: doe in die soeppan ook alleen gekookt water; dan bezuinig je pas.![]()
ook goed voor de lijn!
@ Auto; zal ik een keer een pan soep brengen
om die reden heb ik ook aardig wat dingen geproefd.. met wisselend succeshelma schreef:M&M; die kon in de zwangerschap niets drinken behalve gekookt water.
(ze zei dat het lekker was; omdat ik haar niet geloofde heb ik het ook es geprobeerd)
Ik neem mijn petje afWillem schreef:Gaan we een poging doen om de economie nog sneller in een recessie te brengen dan verwacht? Te beginnen met de theeproducenten in derde wereld?
wie een theezakje gebruikt redt de gehele theeindustrie.Auto schreef:Ik neem mijn petje afWillem schreef:Gaan we een poging doen om de economie nog sneller in een recessie te brengen dan verwacht? Te beginnen met de theeproducenten in derde wereld?dat jij RF in staat ziet om een substantiele bijdrage te leveren aan de versnelling van processen in de Nederlandse economie.
Maar wie een pan soep maakt zou dan de landbouw in Nederland redden vanwege de groenten die in de soep gaan. Dus dan redden we eerst de landbouw in Nederland en dan gaan we weer theezakjes gebruiken.Willem schreef:wie een theezakje gebruikt redt de gehele theeindustrie.Auto schreef:Ik neem mijn petje afWillem schreef:Gaan we een poging doen om de economie nog sneller in een recessie te brengen dan verwacht? Te beginnen met de theeproducenten in derde wereld?dat jij RF in staat ziet om een substantiele bijdrage te leveren aan de versnelling van processen in de Nederlandse economie.
Klopt. Maar men zou kunnen overwegen om groenten te eten - al dan niet verwerkt in soep - en ook thee en koffie te drinken. Dat lijken me niet de attributen om t.b.v. het consuminderen achterwege te laten. Als men water zonder thee lekker vindt schuif het dan niet op het 'conto' van consuminderen. Dat vind ik nogal 'rooms' klinken.Auto schreef:Maar wie een pan soep maakt zou dan de landbouw in Nederland redden vanwege de groenten die in de soep gaan. Dus dan redden we eerst de landbouw in Nederland en dan gaan we weer theezakjes gebruiken.Willem schreef:wie een theezakje gebruikt redt de gehele theeindustrie.Auto schreef:Ik neem mijn petje afWillem schreef:Gaan we een poging doen om de economie nog sneller in een recessie te brengen dan verwacht? Te beginnen met de theeproducenten in derde wereld?dat jij RF in staat ziet om een substantiele bijdrage te leveren aan de versnelling van processen in de Nederlandse economie.
Auto schreef:Hahaha, een pan soep is heerlijk en van harte welkom.helma schreef:Tiberius schreef:Volgende tip: doe in die soeppan ook alleen gekookt water; dan bezuinig je pas.![]()
ook goed voor de lijn!
@ Auto; zal ik een keer een pan soep brengen
(we spreken over een nieuwe voedselketen: van theezakje tot soep)