Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [2]
- Wilma van den Berg
- Miscanthus
Discriminatie! Ik voel me beledigd. Heb ik dan geen smaak? Volgens mij valt over smaak niet te twistenHendrikus schreef:Gelukkig zijn er toch nog mensen met smaak!Miscanthus schreef:Engelse hymns
Kijk, nou mis ik alwéér die applaus-emoticon

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Miscanthus
Je hebt smaak en goede smaak. :mrgreen:Marnix schreef:Discriminatie! Ik voel me beledigd. Heb ik dan geen smaak? Volgens mij valt over smaak niet te twistenHendrikus schreef:Gelukkig zijn er toch nog mensen met smaak!Miscanthus schreef:Engelse hymns
Kijk, nou mis ik alwéér die applaus-emoticon:mrgreen:
Er zijn mensen die smikkelen van een bal gehakt met mayo en er zijn mensen die smikkelen van een toastje met kaviaar. (ik vind het allebei niet lekker, geef mij maar een geroosterde boterham met brie, tomaat en basilicum))
ja, halloooooo, d'r zit me iemand hier op de vroege morgen vreselijk lekker te maken zeg!!!!Miscanthus schreef:geef mij maar een geroosterde boterham met brie, tomaat en basilicum))
kon je dat nou niet vóór je houden?? M'n smaakpapillen dwingen me nu om met een rotgang naar de supermarkt te racen om een en ander te gaan halen........................
sorry, was even vreselijk off-topic, maar kon me niet inhouden................Petrus schreef:ja, halloooooo, d'r zit me iemand hier op de vroege morgen vreselijk lekker te maken zeg!!!!Miscanthus schreef:geef mij maar een geroosterde boterham met brie, tomaat en basilicum))
kon je dat nou niet vóór je houden?? M'n smaakpapillen dwingen me nu om met een rotgang naar de supermarkt te racen om een en ander te gaan halen........................
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Hendrikus schreef:Pas op voor agenten die niks beter te doen hebben dan laag overvliegende scootmobielen bekeurenPetrus schreef:M'n smaakpapillen dwingen me nu om met een rotgang naar de supermarkt te racen om een en ander te gaan halen........................
Nee dat mag niet.Marnix schreef:Stelletje gregorianenGian schreef:Hopelijk als tussenzang al blijft het me vreemd voorkomen alleen dit vers te zingen. Waarom zing je het dan nog?ventweg schreef:er zijn nog 3 verzen, maar deze zongen we pas nog
Het is toch niet zo raar een deel van een psalm te zingen... dat aansluit bij bijvoorbeeld de preek... ik vind dat je best een aantal relevante verzen mag selecteren die zingen.
De kennis is mij te wonderbaar, zij is hoog, ik kan er niet bij. Ps. 139,6.