't Lijkt mij een Jack Russell. Hij lijkt akelig veel op ons keffertje, en die werd in de opsporingsberichten (hij is alweer twee keer thuisbezorgd, maak je geen zorgen) van de dierenambulance omschreven als een 'Jack Russell met lange benen'.JolandaOudshoorn schreef:Leuk hondje, welk ras? Hij is niet zo heel groot of vergis ik me...
Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
Jack russel met lange benen
euhm neej... nie echt
´t is familie van de Jack Russel... Boerenbox!
Lijkt op Jack maar is t nie

´t is familie van de Jack Russel... Boerenbox!

Lijkt op Jack maar is t nie

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Deventer natuurlijk. Zutphensestraat . kantoor van eurocommerce. Naast dit kantoor zijn wij bezig met een grote renovatie.
Tja, zooo mooi

Arboretum Wageningen, hemelvaartsdag 2008
"onderonsje"
Helma wat schattig
Tukkertje... wat n engerd

Tukkertje... wat n engerd

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Leuke hond helma!
WIj waren vorige week op scheveningen. Lig je op je rug heerlijk van de zon te genieten, staat er een kwijlende hond boven je die je begint af te likken. Van schrik scheld ik dus: "rotbeest". In plaats dat de eigenaresse een excuus maakt dat die hond Mij likt, terwijl Ik lig te zonnen, op Mijn handen, komt die hond in Mijn intieme zone, is mevrouw beledigd dat ik haar hond voor rotbeest uitmaak! Ik heb wel even al die viervoeters verwenst hoor.....

WIj waren vorige week op scheveningen. Lig je op je rug heerlijk van de zon te genieten, staat er een kwijlende hond boven je die je begint af te likken. Van schrik scheld ik dus: "rotbeest". In plaats dat de eigenaresse een excuus maakt dat die hond Mij likt, terwijl Ik lig te zonnen, op Mijn handen, komt die hond in Mijn intieme zone, is mevrouw beledigd dat ik haar hond voor rotbeest uitmaak! Ik heb wel even al die viervoeters verwenst hoor.....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Daphne, bedoel je. Op Helma's foto staan kinderen.vlinder schreef:Leuke hond helma!
Ds. Van Reenen zei altijd (als hij bij hondenbezitters op huisbezoek ging): "De meeste mensen hebben een kruis, sommigen nemen een kruis".
Tiberius schreef:Daphne, bedoel je. Op Helma's foto staan kinderen.vlinder schreef:Leuke hond helma!
Ds. Van Reenen zei altijd (als hij bij hondenbezitters op huisbezoek ging): "De meeste mensen hebben een kruis, sommigen nemen een kruis".
Uiteraard bedoel ik Daphne, maar helma heeft ook een lieve foto hoor!
Nou inderdaad, ik ben het geheel en al met de ds. eens....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
hihi helemaal met je eens!Daphne schreef:Helma wat schattig![]()
Tukkertje... wat n engerd![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
[quote="tukkertje"]Tja, zooo mooi

zielig!!!!!!!!!!!

zielig!!!!!!!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Geweldig, wat een prachtige, lieve foto!helma schreef:
Arboretum Wageningen, hemelvaartsdag 2008
"onderonsje"
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
MarthaMartha schreef:tukkertje schreef:Tja, zooo mooi
zielig!!!!!!!!!!!
Wat is hier zielig aan????
Ze moeten jou eens met je hoofd onder water op de foto zetten.tukkertje schreef:Wat is hier zielig aan????