Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
onvoorstelbaar....
hoe kan iemand zo ver komen?
Het bericht in de krant klopt ook niet...helma schreef:onvoorstelbaar....
Het is niet zo maar een stel dat ruzie had. Er waren zeer grote psychische problemen.
Een gezinsdrama is voorkomen, het jongetje heeft zichzelf uit het water weten te redden.
Het kind is een tehuis voor kinderen geplaatst. Hier zal vermoedelijk wel een uithuisplaatsing op volgen.
ik hoop het van heel harte zeg,..BJD schreef:Het bericht in de krant klopt ook niet...helma schreef:onvoorstelbaar....
Het is niet zo maar een stel dat ruzie had. Er waren zeer grote psychische problemen.
Een gezinsdrama is voorkomen, het jongetje heeft zichzelf uit het water weten te redden.
Het kind is een tehuis voor kinderen geplaatst. Hier zal vermoedelijk wel een uithuisplaatsing op volgen.
tjonge als ik dat dan weer lees, dan zou ik zoooo graag een heeeeeel groot kinderhuis willen oprichten, en alle zorgenkinderen.. die thuis worden mishandelt oid... een plekje willen geven,
ik zou met ze knuffelen, ik zou met ze naar het bos gaan, ik zou ..
ik zou..
maar ik kan niks..
voel me echt een beetje onmachtig,
zooo veel leed in de wereld, en juist bij kinderen, die zoo weerloos zijn.
geeft me echt weer extra power om goed voor mn eigen kinderen te zorgen zeg maar,
en mn handen te vouwen.. en te vragen om hulp... of ik het goede doen mag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Ik snap je gevoel, maar een heeeeeeeeel groot kinderhuis zou ik maar uit mijn hoofd zetten. Neem 1 of 2 van deze kinderen op in je huis en je hebt je handen vaak meer dan vol. Ze zijn beschadigd, misvormd, wíllen soms heel niet geknuffeld worden en zijn bepaald niet de gemakkelijkste kinderen meestal. Maar ik snap je wel hoor, je zou ze zo graag een goed en veilig thuis geven......henriët schreef: ik hoop het van heel harte zeg,..
tjonge als ik dat dan weer lees, dan zou ik zoooo graag een heeeeeel groot kinderhuis willen oprichten, en alle zorgenkinderen.. die thuis worden mishandelt oid... een plekje willen geven,
ik zou..
maar ik kan niks..
geeft me echt weer extra power om goed voor mn eigen kinderen te zorgen zeg maar,
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ja dat bedoel ik.MarthaMartha schreef:Ik snap je gevoel, maar een heeeeeeeeel groot kinderhuis zou ik maar uit mijn hoofd zetten. Neem 1 of 2 van deze kinderen op in je huis en je hebt je handen vaak meer dan vol. Ze zijn beschadigd, misvormd, wíllen soms heel niet geknuffeld worden en zijn bepaald niet de gemakkelijkste kinderen meestal. Maar ik snap je wel hoor, je zou ze zo graag een goed en veilig thuis geven......henriët schreef: ik hoop het van heel harte zeg,..
ik zou..
maar ik kan niks..
en toch mart.. vertrouwen winnen, en ze laten voelen dat een aai over hun bol fijn is...
maar inderdaad, een VEILIG thuis!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik net een heel programma zit te schrijven...voor vandaag
nog net schreef over in de war ... klutsen..
wordt er aangebeld...
de buurvrouw van 2 huizen verder, of ik n bakje kom doen..
enne, ik heb gewoon nee durven zeggen!!!!!!!!!
griebel ik vind dat gewoon 'eng'.
woon hier nog niet zo lang natuurlijk in deze straat.. ken die vrouw opzich al heel lang, vanuit de winkel ooit, maar verder helemaal niet.
maar wel super leuk van dr!!!
ze kwam ook al een bloembakje brengen toen we hier net woonden..
echt super..
maar ik heb gezegd dat we t dan over 2 weken doen
dat duurt nog zoooo lang
wordt er aangebeld...
woon hier nog niet zo lang natuurlijk in deze straat.. ken die vrouw opzich al heel lang, vanuit de winkel ooit, maar verder helemaal niet.
echt super..
maar ik heb gezegd dat we t dan over 2 weken doen

dat duurt nog zoooo lang

- MarthaMartha
al doende leert menhenriët schreef:ik net een heel programma zit te schrijven...voor vandaag
wordt er aangebeld...
echt super..
maar ik heb gezegd dat we t dan over 2 weken doen![]()
dat duurt nog zoooo lang

dapper hoor

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
idd, zo moest ik eergister ook een jongen van 13 horen. 't Was koud en nat... Hij had een dun shirtje aan die ik bij 25 graden aan zou doen.henriët schreef:ja dat bedoel ik.MarthaMartha schreef:Ik snap je gevoel, maar een heeeeeeeeel groot kinderhuis zou ik maar uit mijn hoofd zetten. Neem 1 of 2 van deze kinderen op in je huis en je hebt je handen vaak meer dan vol. Ze zijn beschadigd, misvormd, wíllen soms heel niet geknuffeld worden en zijn bepaald niet de gemakkelijkste kinderen meestal. Maar ik snap je wel hoor, je zou ze zo graag een goed en veilig thuis geven......henriët schreef: ik hoop het van heel harte zeg,..
ik zou..
maar ik kan niks..
en toch mart.. vertrouwen winnen, en ze laten voelen dat een aai over hun bol fijn is...
maar inderdaad, een VEILIG thuis!!!!
Woont bij zijn vader omdat hij ruzie met z'n moeder heeft (ouders gescheiden) Z'n vader gaat om 20:00 uur naar bed en hij kijkt wel hoe laat hij binnen komt en naar bed gaat.
's Ochtends moet hij dan maar voor zichzelf zorgen. Z'n vader is dan naar z'n werk. Vorige week was hij een week ziek, dat betekend dat hij de hele dag voor zichzelf moet zorgen.
Hij rook alsof hij zich twee weken niet gewassen had. Z'n kleding had nog nooit een wasmachine gezien. Een kapsel waarbij hij al weken naar de kapper had gemoeten..
Daarnaast bekende hij even 7 fietsendiefstallen en dat hij al maanden zeker twee keer in de maand winkeldiefstallen pleegde..
Je kan het zo'n jong zowat niet kwalijk nemen...
@ wat heb jij een mooie taak dan, om te laten voelen dat hij waardevol is, en om m een beetje warmte te geven.. ik hoop veeel trouwens..
Hebben politieagenten geen beroepsgeheim, BJD?
ik dacht, ik ga nog ff slapen
maar ik ben heeelemaal opgekickt hier op t forum, inmiddels is alles opgeruimd en gestoft enz enz, ja, dat gaat idd tegelijk, forummen en je huishouden, ( niet altijd natuurlijk;))
maar ik ben heeelemaal opgekickt hier op t forum, inmiddels is alles opgeruimd en gestoft enz enz, ja, dat gaat idd tegelijk, forummen en je huishouden, ( niet altijd natuurlijk;))
....dat ik heeeeel erg geschrokken ben
echt zo erg....
maar...ik het hier beter niet kan zeggen

maar...ik het hier beter niet kan zeggen

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
staat mn wekker opalbion schreef:judith schreef:Dat ik gisteren een keer vroeg naar bed ging...
het precies kwartover 9 was toen ik plat lag..
.en dat op eens om 10 uur mijn mobiel afging..iemand belde, onbekend num.
Ik natuurlijk niet wist wie het was...
...ik heel slaperig op nam...
...ik eerst niks hoorde..
...en toen hoorde ik gemompel....gefluisteren en allemaal enge geluiden...
...en toen een stem die ik niet verstond....heel eng gewoon..
...en het enige wat ik gezegt heb...Ja...met met het opnemen.....en gezegt......met wie spreek ik?
En.....het laaste wat ik gezegt heb....Nou het is me genoeg geweest...ik hang op...brr.
En toen heb ik um dr op geknalt...ik vond het echt eng..
Heb daarna helemaal niet mee goed geslapen..
telkens werd ik weer wakker, om 2 uur....half 3...4 uur 5 uur..
Echt om gek van te worden....
Dat was dus niet echt een nachtje dat ik goed heb uitgerust
Laat je mobiel voortaan uit!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Zeker. Ik noem ook geen namen of iets wat jij kan herleiden wie ik bedoel.Tiberius schreef:Hebben politieagenten geen beroepsgeheim, BJD?
Heb jij een wekker die je kunt bellen dan???? Handig, een mobiel en wekker in één apparaat, zeker als je lekker in je bedje ligt...én de telefoon is áltijd opgeladen.....judith schreef:staat mn wekker opalbion schreef:
Laat je mobiel voortaan uit!

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60