Wat doen we vandaag? [3]

Ariene

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door Ariene »

Lassie schreef:de zolder trap net in de grond verf gezet. :jongle zo, m'n vriend zal trots zijn op me. :yahoo
Stond dat op het briefje?
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Lassie

Bericht door Lassie »

nee..... de briefjes zijn op mysterieuze wijse verdwenen.... :jongle :haha

ach als ik het voortouw niet neem dan zouden we het huis zonder de trap ooit geverfd te hebben verkopen.... mannen... +1:(( :)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ik wilde vanavond wat printen, toen gebeurde het volgende:

Zoals jullie al weten heb via mijn thuiswerk bij het re-integratiebureau een scannner/printer(je kunt er nog veel meer mee) gekregen. Daardoor heb ik mijn computerkast naar de andere kant de monitor verplaatst. Toen zijn alle stekkers er even uit de computer geweest. Ik wilde vanavond printen, toen bleek dat de stekker vd printerpoort er nog niet in zat. Dus ik kijken waar dat ding in moest. Dacht ik eindelijk een poort gevonden te hebben, maar daar zitten 2 poorten. Ik heb allebei geprobeerd. Toen kon ik dus printen, maar op hetzelfde moment begint de monitor heel raar te doen. Waarschijnlijk brandde er wat door, want er hangt nu stanklucht. Het scherm begon ineens heel breed te staan. Via de knopjes aan de monitor krijg ik dat met geen mogelijkheid meer goed. Toen begon de monitor nog weer een keer raar te en toen heb ik de hele computer gelijk maar uitgezet. Denken jullie is hiervoor een oplossing? Tussendoor: verder werkt alles nog perfect. Zo niet, is dan een nieuwe (platte) monitor aan te raden of moet er dan een hele nieuwe computer komen? Pb maar even als je er verstand van denkt te hebben.
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:Ik wilde vanavond wat printen, toen gebeurde het volgende:

Zoals jullie al weten heb via mijn thuiswerk bij het re-integratiebureau een scannner/printer(je kunt er nog veel meer mee) gekregen. Daardoor heb ik mijn computerkast naar de andere kant de monitor verplaatst. Toen zijn alle stekkers er even uit de computer geweest. Ik wilde vanavond printen, toen bleek dat de stekker vd printerpoort er nog niet in zat. Dus ik kijken waar dat ding in moest. Dacht ik eindelijk een poort gevonden te hebben, maar daar zitten 2 poorten. Ik heb allebei geprobeerd. Toen kon ik dus printen, maar op hetzelfde moment begint de monitor heel raar te doen. Waarschijnlijk brandde er wat door, want er hangt nu stanklucht. Het scherm begon ineens heel breed te staan. Via de knopjes aan de monitor krijg ik dat met geen mogelijkheid meer goed. Toen begon de monitor nog weer een keer raar te en toen heb ik de hele computer gelijk maar uitgezet. Denken jullie is hiervoor een oplossing? Tussendoor: verder werkt alles nog perfect. Zo niet, is dan een nieuwe (platte) monitor aan te raden of moet er dan een hele nieuwe computer komen? Pb maar even als je er verstand van denkt te hebben.
als de "stänk" ik neem aan een brandlucht, vanuit de pc komt................dan vrees ik toch dat je om moet zien naar een nieuw, niet te duur, exemplaar met nóg meer usb-poorten..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens

Bericht door Rens »

Vandaag, beter gezegd deze ochtend, staat er op het programma om 10.00 uur het rijden met een buurvrouw voor het doen van boodschappen in dokkum (komt ze iig droog heen en weer), en vanmiddag ga ik de kamer zuigen, en als ik genoeg energie over heb, dan eindelijk ook eens afstoffen...........

tussendoor de nodige keren met Puck op stap, regen of niet. effe m'n regenpak aan, wie doet me wat op de scoot.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

vandaag.. ga ik heeerlijk naar school :nonnon daarna kranten doen, nog ff voor mn ma strijken en vanavond ga ik sinds tijden weer aan mn huiswerk zitten !! ow ja en dan moet ik ook nog un mail maken voor sgp jongeren flakkee en nog 2 mensen bellen... :sweat en dan heeeerlijk slapen!!! :zzz
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Drukke dag (weer) Vanmorgen Bijbelstudie vrouwenkring, vanmiddag kinderclub van Nathan en de Unicef-loop. Ik overweeg het eerste te laten vallen, omdat ik anders deze week geen enkele vrije morgen heb gehad. Maar aan de andere kant, het is wel heerlijk om zo maar op een doordeweekse dag met Gods Woord bezig te zijn!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Van 9-12 uur cursus PCD (Plan Care Dossier) alle papieren dossiers van de bewonders moeten overgezet worden in elektronische dossiers. Heel veel werk en erg wennen om nu niet meer met de pen te rapporteren maar achter de computer. Soms ook lastig met maar 2 computers op de afdeling.
Gisteravond ook al extra naar mijn werk ivm verandering maaltijd verstrekking. We gaan nu werken met Meals on Wheels. Wat een hygiënische toestanden! Maar we moeten wel, anders krijg je geen geld van het zorgkantoor.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Lassie

Bericht door Lassie »

wij kregen tijdens de opleiding hier al mee te maken. Zorgdossier in de computer. Ppppfff wat een werk is dat zeg. De pc zal maar weigeren.... of er zit een fout in... :bobo
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen werken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond nog 2 ritjes met de rolstoelbus.
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Even voor taxi gespeeld :) , het een en ander regelen, stuk schrijven, naar Zuid-Holland om daar de nodige gesprekken te voeren, voorbereiden op de dag van morgen e.d.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

JolandaOudshoorn schreef:Drukke dag (weer) Vanmorgen Bijbelstudie vrouwenkring, vanmiddag kinderclub van Nathan en de Unicef-loop. Ik overweeg het eerste te laten vallen, omdat ik anders deze week geen enkele vrije morgen heb gehad. Maar aan de andere kant, het is wel heerlijk om zo maar op een doordeweekse dag met Gods Woord bezig te zijn!
Ben toch naar de Bijbelstudie geweest en wat was het gezegend! Dubbelop, want er is ook een gebedsgroep uit voort gekomen! Nu weer even moed verzamelen voor een drukke middag. En vanavond op tijd naar bed :baille
Ik weet, mijn Verlosser leeft
judith

Bericht door judith »

Voor 3 uur straks naar school door de regen fietsen!!
Stom.. :bobo

Geschiedenis
Nederlands
En Gym..

Oh...kwordt er zo kriegel van....Laat ons gewoon smorgens naar school gaan...
:sweat
Moet ik ook nog alleen fietsen.......
:oO
Bah..
:nonnon sorry...dat moest er even uit.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
helma

Bericht door helma »

vanmorgen heeft mijn zus gestreken
heb ik opgeruimd/ was opgevouwen, stoofpeertjes geschild/gekookt
opgepast op zoon en babydochtertje van andere zus; héérlijk!
vanmiddag met dochter naar Siloam, voor intake
boodschappen gedaan bij Lidl
boodschappen opgeruimd
koffie gedronken met zus die kinders weer op kwam halen

misschien vanavond in Driebergen naar de Bijbelstudie
anders morgenavond in V'daal
henriët

Bericht door henriët »

van douche uitschrobben bij mn zusje tot het kopen van cadeau...
en nog ff paar dingen kopen zoals sokjes voor jetje enzo, oh ja, misschien zelfs nog schoentjes,,
en dan nog iets in elkaar draaien en voor de kids nog ff iets... kan niet teveel zeggen stel dat ze kijkt op rf;) al doet ze dat zo goed als nooit.... :slurp
en dan pff.
vanavond vroeg naar bed :langue maar ik mag blij zijn als het 11 uur is en wij op bed liggen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gesloten