Grote vreugden
-
Re: Grote vreugden
Twee mooie berichten. Maanenschijn wordt gezegd met een kleinkind en Helma mag Gods weg met een klein kind zien.
Ja, het is heel bijzonder. Na de vakantie zal ze naar een behoudende christelijke school gaan. Gods trouw is groot.
- FlyingEagle
Van harte gefeliciteerd Maneschijn!
@Helma, wat mooi! S.D.G.
@Helma, wat mooi! S.D.G.
Van harte gefeliciteerd!Maanenschijn schreef:Dank allen!Bertiel schreef:Gefeliciteerd opa! Nr 1 was toch een meisje?Maanenschijn schreef: ↑05 aug 2023, 20:47 Vandaag voor de tweede keer opa geworden. Zowaar een grote vreugde! De Heere heeft in alle moeite ondersteund, leven gespaard en leven gegeven.
Mijn gebed voor onze kleinzoon is dat hij mag zijn en worden als Job: oprecht en vroom, godvrezend en zich afkerend van het kwaad.
Het eerste kleinkind was ook een jongetje.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Dat doen wij van Goeree ook.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
- Verbannen
Toch eens wat minder azijn drinken!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
- Verbannen
10% is voor het hele basis- en middelbare onderwijs, dus ja

Het was fors meer dan verwacht. Had zelf gedacht dat het uiteindelijk rond de 7 a 8 uit zou komen na een eerste bod van 5%.
- Niet meer zo actief -
Ha Zita, het is jou en alle onderwijsmensen heel erg gegund. We kunnen niet half het reformatorisch en christelijk onderwijs waarderen. Geniet ervan!