Ik moet eerlijk zeggen, dat ik, ondanks dat ik niets tegen Wegwijs of andere refobeurzen heb, toch dankzij het commerciële geweld inclusief uitzendingen van wegwijs-evenementen langzamerhand hoe langer hoe meer aversie begin te krijgen.Luther schreef:... ik daar niets van begrijp...henriët schreef:ik zin in morgen heb
... zeker niet na het bekijken van de promofilm.
... ik toen al buikpijn kreeg bij de gedachte...
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Dit netto mijn 8000e posting is en ik daarom weer eens een RF-pauze ga nemen van... weken, of maanden, of....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
... zei hij, nadat hij nog even het hele forum vol had gespamdLuther schreef:Dit netto mijn 8000e posting is en ik daarom weer eens een RF-pauze ga nemen van... weken, of maanden, of....

hmmm, vandaar dat je zo actief was vanavond...Luther schreef:Dit netto mijn 8000e posting is en ik daarom weer eens een RF-pauze ga nemen van... weken, of maanden, of....
Op naar de 9000

...Noortje van Middelkoop ook zangtalent heeft? (http://twitter.com/#!/JQZet)
...ze vanavond in Den Ham dus ook gezongen heeft?!
Dat "dus" is niet zo "dus" hoor, er zingen ook wel eens mensen in het openbaar die beter hun mond zouden kunnen houdenGijs83 schreef:...Noortje van Middelkoop ook zangtalent heeft? (http://twitter.com/#!/JQZet)

~~Soli Deo Gloria~~
Iedereen dank voor alle goede woorden, ook via pb ontvangen!Afgewezen schreef:... ik jou sterkte toewens?-DIA- schreef:... dat het vandaag vrijdag is
... dat het oktober 2011 is
... dat ik dinsdag naar de huisarts ben geweest voor aanhoudende klachten
... dat ik meteen door werd gestuurd naar het ziekenhis
... dat ik maandag al 4 onderzoeken heb (alle mbt tot mijn hart)
... dat de zee nat is
... dat de woestijn droog is (doorgaans)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gijs83 schreef:...vanavond het Rijssens Mannenkoor in Enter optreed met een 1 of ander 'kozakkenkoor'?

~~Soli Deo Gloria~~
Jan Quintus vond dat dus in ieder geval niet van Noortje!Hendrikus schreef:Dat "dus" is niet zo "dus" hoor, er zingen ook wel eens mensen in het openbaar die beter hun mond zouden kunnen houdenGijs83 schreef:...Noortje van Middelkoop ook zangtalent heeft? (http://twitter.com/#!/JQZet)
- JolandaOudshoorn
Ik ga altijd de mist in als ik zing voor publiek, dus ik hou het maar voor onder de spreekwoordelijke douche.Gijs83 schreef:Jan Quintus vond dat dus in ieder geval niet van Noortje!Hendrikus schreef:Dat "dus" is niet zo "dus" hoor, er zingen ook wel eens mensen in het openbaar die beter hun mond zouden kunnen houdenGijs83 schreef:...Noortje van Middelkoop ook zangtalent heeft? (http://twitter.com/#!/JQZet)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
straks gaat 'ie zelf nog panfluit spelenGijs83 schreef:Jan Quintus vond dat dus in ieder geval niet van Noortje!Hendrikus schreef:Dat "dus" is niet zo "dus" hoor, er zingen ook wel eens mensen in het openbaar die beter hun mond zouden kunnen houdenGijs83 schreef:...Noortje van Middelkoop ook zangtalent heeft? (http://twitter.com/#!/JQZet)

~~Soli Deo Gloria~~
Hij kan zijn 'mondje' in elk geval wel roeren!Hendrikus schreef:straks gaat 'ie zelf nog panfluit spelenGijs83 schreef:Jan Quintus vond dat dus in ieder geval niet van Noortje!Hendrikus schreef:Dat "dus" is niet zo "dus" hoor, er zingen ook wel eens mensen in het openbaar die beter hun mond zouden kunnen houdenGijs83 schreef:...Noortje van Middelkoop ook zangtalent heeft? (http://twitter.com/#!/JQZet)
mijn nichtje (16jaar) hier logeert met haar vriendin
zij 2 dagen meewerkt aan een evenement waar veel refo's een dagje uit van maken
zij tussen de 2 dagen een nachtje hier vertoeven
het zo'n heerlijke leeftijd is.. sweet sixteen:)
Dat nichtje ons bruidsmeisje was..
Ze nu zelf gevoelens heeft waardoor ze wellicht binnen een x aantal jaren weer zo'n mooie jurk aanheeft.

zij 2 dagen meewerkt aan een evenement waar veel refo's een dagje uit van maken
zij tussen de 2 dagen een nachtje hier vertoeven
het zo'n heerlijke leeftijd is.. sweet sixteen:)
Dat nichtje ons bruidsmeisje was..
Ze nu zelf gevoelens heeft waardoor ze wellicht binnen een x aantal jaren weer zo'n mooie jurk aanheeft.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
..ik vreselijk hard moet lachen om Luther's onderschrift!
...75 jaar geleden Duitsland en Italië een bondgenootschap sloten?
...die de zogenaamde As Rome-Berlijn heette?
...40 jaar geleden de Volksrepubliek China in de VN werd opgenomen?
...10 jaar geleden Microsoft Windows XP uitbracht?
...de koningin vandaag de terreinen van de Waldheim Mavo en het Baarnsch Lyceum officieel opent?
...Prinses Maxima vandaag het gebouw 'Stem in de stad' in Haarlem opent?
...de vrouwenbond van de Ger.Gem. vanavond een regio-avond in Doetinchem heeft?
...vandaag de landbouwdagen voor intesieve veehouderij in Hardenberg beginnen?
...die de zogenaamde As Rome-Berlijn heette?
...40 jaar geleden de Volksrepubliek China in de VN werd opgenomen?
...10 jaar geleden Microsoft Windows XP uitbracht?
...de koningin vandaag de terreinen van de Waldheim Mavo en het Baarnsch Lyceum officieel opent?
...Prinses Maxima vandaag het gebouw 'Stem in de stad' in Haarlem opent?
...de vrouwenbond van de Ger.Gem. vanavond een regio-avond in Doetinchem heeft?
...vandaag de landbouwdagen voor intesieve veehouderij in Hardenberg beginnen?