Wat doen we vandaag? [2]
- Wilma van den Berg
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Naar Zuid-Holland geweest om daar wat bezoekjes af te leggen, vanavond feest vieren en morgen ook lekker weg. Wat dat betreft is het ook heerlijk met dit weer...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Een fijne, goede vakantie toegewenst Helma. Geniet er maar van en zie de geweldige dingen die de Heere ons geeft....helma schreef:ik heb er zó'n zin in!Channa schreef:Een heel fijne tijd saampies! Het zal vast een unieke aangelegenheid zijn...helma schreef:voor alle kids alles inpakken om te logeren
alles in huis op orde hebben
nog gauw de laatste twee wassen wassen/ophangen/opvouwen en in de kast leggen
voor onszelf alles inpakken
en vanavond om half zeven hoop ik de deur dicht te trekken!!
(tussendoor als pauze bemoei ik me nog even met jullie)
luxe auto mee van 'de baas' (opel nog wattes)
úren wandelen...
stápel boeken mee natuurlijk (eentje voor in mijn rugzak als we pauzeren in de bergen)
net een nieuw boek van ds de Butter, Fillippenzenbrief; daar heb ik zin in om in te beginnen
conferentiedvd's mee van een vorige keer...
flesje wijn; olijfje e.d. mee
fooitje voor etentje
fooitje voor 'ijsco' van mijn schoonouders![]()
(eigen kussens...)
vorstelijk!
Een pedicure zoeken.....Die voeten van mij..IK heb voor we trouwden altijd een pedicure gehad (begon met een vriendendienstje van de buurvrouw) nu doe ik het twee jaar zelf en heb veel narigheid. Schimmelnagel, nagel die eraf gaat, veeel eelt, wratje op m' n voetzool, ingegroeide teennagel. (ben net verlost van 4 likdoorns.....brrrr)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vandaag...eerst nog heel snel het RD bezorgen en dan nog ff lekker een weekend er tussen uit, vertrouwd vakantieadresje, dus ik heb er echt zin in! 

een was zit al in de machine, bed is al weer verschoond (1), broodjes gehaald voor morgenochtend (ontbijt op bed). De rest van de dag bestaat uit: boodschappen doen, was ophangen, was in machine gooien, bed verschonen (de andere), was ophangen, eten klaar maken voor vanavond,eten, helpen om de kerkzaal klaar te maken voor morgen.
oogdruppels halen, mn ogen branden mn hoofd uit
Het is weer hooikoorts tijd.
Verder nog even werken, boodschappen doen en van het weer genieten!!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Nou Ichtus daar heb ik ook last van. Vooral mijn neus kan soms gigantisch kriebelen. We gaan een slechte tijd tegemoet. Tenminste als het mooi weer blijft. Van mij mag het slecht weer worden tot half juli! Alleen natuurlijkIchtus schreef:oogdruppels halen, mn ogen branden mn hoofd uit![]()

Vanmiddag mijn postwijk doen en vanavond naar een concert van Martin Mans en het Duo Friends die hier komen concerteren!
- JolandaOudshoorn
Nou Ichtus en Gijs, veel sterkte de komende tijd. Ik hoop echter wel dat het weer zo even aan blijft houden!
Mijn boodschappen zijn binnen, de eerste was is gedraait en wordt zo opgehangen terwijl de tweede was ook in sopje gespoeld wordt.
Verder....tja, het huis weekend-klaar maken, dwz, beneden alles glad maken, zoveel mogelijk strijk en was wegruimen en de kinderen weer schoon zien te krijgen.
Morgen is het pinksteren en moederdag. Bovendien doen mijn zusje en zwager ook belijdenis. Van moederdag zal dus weinig komen, des te meer omdat mijn man geen moederdag-fan is. (gelukkig is de school er nog!) Dus morgen een drukke dag ('s morgens elders een belijdenisdienst en koffie drinken, 's middags het pinksterfeest van de zondagschool)
Wat we maandag na de dienst gaan doen? Ik heb nog geen flauw idee.
Mijn boodschappen zijn binnen, de eerste was is gedraait en wordt zo opgehangen terwijl de tweede was ook in sopje gespoeld wordt.
Verder....tja, het huis weekend-klaar maken, dwz, beneden alles glad maken, zoveel mogelijk strijk en was wegruimen en de kinderen weer schoon zien te krijgen.
Morgen is het pinksteren en moederdag. Bovendien doen mijn zusje en zwager ook belijdenis. Van moederdag zal dus weinig komen, des te meer omdat mijn man geen moederdag-fan is. (gelukkig is de school er nog!) Dus morgen een drukke dag ('s morgens elders een belijdenisdienst en koffie drinken, 's middags het pinksterfeest van de zondagschool)
Wat we maandag na de dienst gaan doen? Ik heb nog geen flauw idee.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
was opgehangen, boodschappen gedaan, dacht ik vanmorgen in alle rust en stilte even boodschappen te kunnen doen om 8 uur........ nooit meer!!! Een rij van 7 volle karren voor je is echt geen pretje! Nou ja, die zijn binnen, toen even naar de bloemenmarkt bij de kerk gewandeld.... nu zitten we in de tuin, 5 loge's en nog twee kids van mijn zusje die aan kwamen....... met z'n allen in twee zwembadjes en met stapels donald ducks.... moet lukken vandaag. Wat is het héééééérlijk weer!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ha nog meer zere ogen en kriebelende neuzen!! Ik voel met jullie mee....... heb er zelf namelijk ook last van!Gijs83 schreef:Nou Ichtus daar heb ik ook last van. Vooral mijn neus kan soms gigantisch kriebelen. We gaan een slechte tijd tegemoet. Tenminste als het mooi weer blijft. Van mij mag het slecht weer worden tot half juli! Alleen natuurlijkIchtus schreef:oogdruppels halen, mn ogen branden mn hoofd uit![]()
Verder nog even werken, boodschappen doen en van het weer genieten!!nat regenen als postbode
![]()
Vanmiddag mijn postwijk doen en vanavond naar een concert van Martin Mans en het Duo Friends die hier komen concerteren!

Zwemweer. Ik ga bij de kinderen in het zwembadje... 

Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
- Wilma van den Berg
Vanmorgen vrij vroeg opgestaan. Zojuist een preek geluisterd (was prachtig en ging over Psalm 87:4). Vanmiddag en vanavond op bezoek en lekker een stuk wandelen. Ik heb er zin in!
Niet naar de kerk geweestWilma van den Berg schreef:Vanmorgen vrij vroeg opgestaan. Zojuist een preek geluisterd (was prachtig en ging over Psalm 87:4). Vanmiddag en vanavond op bezoek en lekker een stuk wandelen. Ik heb er zin in!

Ik ga vanmiddag zeer waarschijnlijk met m'n ouders en een tante een eindje fietsen rondom ons mooie Rijssen

- Wilma van den Berg
Daar ben ik het zeker mee eens Gijs. Maar dat was door omstandigheden niet mogelijk. Vandaar!Gijs83 schreef:Niet naar de kerk geweestWilma van den Berg schreef:Vanmorgen vrij vroeg opgestaan. Zojuist een preek geluisterd (was prachtig en ging over Psalm 87:4). Vanmiddag en vanavond op bezoek en lekker een stuk wandelen. Ik heb er zin in!Dat is wel een Bijbelse plicht hoor!
Ik ga vanmiddag zeer waarschijnlijk met m'n ouders en een tante een eindje fietsen rondom ons mooie Rijssen
Gij zult op tweede pinksterdag naarstiglijk naar de kerk fietsen?Gijs83 schreef:Niet naar de kerk geweestDat is wel een Bijbelse plicht hoor!

Gijs, je weet toch dat tweede feestdagen een menselijke uitvinding zijn?
Niettemin: wij zijn ook wel geweest, en zijn dankbaar dat dat kan.
Maar je moet niet te snel met bijbelse plicht klaarstaan...
~~Soli Deo Gloria~~