Hé albion!!!! welcome back!albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dank jehuisman schreef:Hé albion!!!! welcome back!albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
gezellig Albion!
- MarthaMartha
Ai balen van dat gipsbeen, maar leuk dat je er weer bent!!!albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
Hoe is het met jou? en met je kleinkind?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Leuk je weer te zien! We hebben jou gemist!albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Verder met digitaliseren van diverse kleine boekjes.
Zo wat boodschappen doen en vanmiddag naar Achterveld alwaar de oudejaarsbijeenkomst van mijn werk gehouden wordt met een drie gangen diner.
Wordt dus ook afscheid nemen van een groot aantal collega's die ik niet meer gewoon op de werkvloer zal ontmoeten in het nieuwe jaar.
Zo wat boodschappen doen en vanmiddag naar Achterveld alwaar de oudejaarsbijeenkomst van mijn werk gehouden wordt met een drie gangen diner.
Wordt dus ook afscheid nemen van een groot aantal collega's die ik niet meer gewoon op de werkvloer zal ontmoeten in het nieuwe jaar.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Weet je dat je met dit soort opmerkingen in feite een heleboel mensen beledigt?albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
- J.C. Philpot
Het kan iets zeggen over de postings / posters, maar net zo goed over de interesses / voorkeuren van Albion.Afgewezen schreef:Weet je dat je met dit soort opmerkingen in feite een heleboel mensen beledigt?albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Je terugkeer is dus min of meer "noodgedwongen"?albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar dan zeg je dat niet zó.J.C. Philpot schreef:Het kan iets zeggen over de postings / posters, maar net zo goed over de interesses / voorkeuren van Albion.Afgewezen schreef:Weet je dat je met dit soort opmerkingen in feite een heleboel mensen beledigt?albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
Overigens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij me voortdurend meent te moeten terechtwijzen.
- J.C. Philpot
Als dat zo is komt het dat je toevallig een aantal keren wat hebt gepost, waarvan de inhoud mij noopte tot reageren. Ik heb niets tegen jou, waarde Afgewezen.Afgewezen schreef:Overigens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij me voortdurend meent te moeten terechtwijzen.

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Misschien moet je je wat minder snel genoopt voelen te reageren.J.C. Philpot schreef:Als dat zo is komt het dat je toevallig een aantal keren wat hebt gepost, waarvan de inhoud mij noopte tot reageren. Ik heb niets tegen jou, waarde Afgewezen.Afgewezen schreef:Overigens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij me voortdurend meent te moeten terechtwijzen.

- J.C. Philpot
Ik zal het in mijn achterhoofd houden, beste zusterAfgewezen schreef:Misschien moet je je wat minder snel genoopt voelen te reageren.J.C. Philpot schreef:Als dat zo is komt het dat je toevallig een aantal keren wat hebt gepost, waarvan de inhoud mij noopte tot reageren. Ik heb niets tegen jou, waarde Afgewezen.Afgewezen schreef:Overigens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij me voortdurend meent te moeten terechtwijzen.

George Whitefield
George Whitefield
-
Straks kijken voor een nieuwe kamer. Uit de beschrijving kreeg ik het idee dat het nogal klein was, maar de prijs is stukken lager dan waar ik nu zit, de locatie is goed (aan de rand van het centrum) en sowieso is de spoeling in deze omgeving nogal dun. Niet geschoten is altijd mis... ! Vaak lijkt zoiets in het echt wel mee te vallen.
Nu zijn jouw gapende smileys en opmerkingen dat dit forum slechts nog loopt bij de gratie van een enkel onderwerp natuurlijk ook niet echt stimulerend, wel?Afgewezen schreef:Dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar dan zeg je dat niet zó.J.C. Philpot schreef:Het kan iets zeggen over de postings / posters, maar net zo goed over de interesses / voorkeuren van Albion.Afgewezen schreef:Weet je dat je met dit soort opmerkingen in feite een heleboel mensen beledigt?albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
Overigens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij me voortdurend meent te moeten terechtwijzen.
Ik kan me de teleurstelling van Albion wel goed voorstellen.
Als de meesten hun ego wat minder serieus nemen, zijn we heel wat minder snel gekwetst.
Als een opmerking betreft smaak van een volslagen vreemde over een diagonaal gelegde tegelvloer van een ander (!) reeds als belediging wordt gezien....pfffff
Hoe dan ook, heb een nieuwe motor gekocht..
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -