Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
slechts 38 euro....
- Bonny
- Contacteer:
Nee, dat wist ik niet. We zullen zien.dennis schreef:Weet je dat de schrijver een verstokte atheist was?Bonny schreef:Tom Sawyer and Huckleberry Finn
En dat je dat in deze boeken nog kan merken ook?
Waarom mag dat niet in dit topic? Of lees je dit boek stiekum niet?caprice schreef:Eigenlijk mag ik hem niet in dit topic plaatsen, maar toch:
Christen zijn in kerk en wereld - Adriaan van Belzen

The Groom's still waiting at the altar
Maar daarvoor heb je wel 562 bladzijden van een mooi glanzend papier,helma schreef:slechts 38 euro....
met veel fotomateriaal (ook veel in kleur!)
Voor zo'n boek is 30 euro (+ 8 euro verzendkosten) toch echt niet duur.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Jawel, maar ik had het alweer uit, dus dat ik het nog plaats is eigenlijk niet correct gezien de topictitel.Bonny schreef:Waarom mag dat niet in dit topic? Of lees je dit boek stiekum niet?caprice schreef:Eigenlijk mag ik hem niet in dit topic plaatsen, maar toch:
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Weet je ook hoe dit boek heet?Erasmiaan schreef:Bijzonder mooi boek(je): Een moordenaar gestraft en zijn zonden vergeven (beschreven door vier puriteinse predikanten). Onder andere de toespraak en het gebed op het schavot van de vijftienjarige moordenaar tot de vele toegestroomde kijkers is zeer ontroerend.
Och, daar komen we wel overheen hoor...caprice schreef:Jawel, maar ik had het alweer uit, dus dat ik het nog plaats is eigenlijk niet correct gezien de topictitel.Bonny schreef:Waarom mag dat niet in dit topic? Of lees je dit boek stiekum niet?caprice schreef:Eigenlijk mag ik hem niet in dit topic plaatsen, maar toch:
Het normale christelijke leven - Watchman Nee
Drie boeken rond Calvijn:
- De Institutie in de vertaling van De Niet. (Wat leest dat goed, zeg!)
- De biografie over Calvijn van Bernard Cottret (Zelden zo'n vlot leesbare biografie onder ogen gehad.)
- Roman over Calvijn: Heilig vuur - Frans Willem Verbaas. (Calvijn wordt hierin wel erg negatief neergezet. Ik zou Verbaas graag de correctie van dat beeld gunnen, zoals prof. Selderhuis die heeft opgenomen op deze luister-CD: http://www.luisterrijk.nl/luisterboek/8 ... calvinisme)
- De Institutie in de vertaling van De Niet. (Wat leest dat goed, zeg!)
- De biografie over Calvijn van Bernard Cottret (Zelden zo'n vlot leesbare biografie onder ogen gehad.)
- Roman over Calvijn: Heilig vuur - Frans Willem Verbaas. (Calvijn wordt hierin wel erg negatief neergezet. Ik zou Verbaas graag de correctie van dat beeld gunnen, zoals prof. Selderhuis die heeft opgenomen op deze luister-CD: http://www.luisterrijk.nl/luisterboek/8 ... calvinisme)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
gisteren de laatste hoofdstukken gelezen uit: "de roeping van het moederschap" ... zou elke moeder moeten lezen, wat een boek.
zo'n moeder wil ik zijn/worden, dat is echt mijn verlangen!
jammer dat aan sommige boeken een eind komt....
zo'n moeder wil ik zijn/worden, dat is echt mijn verlangen!
jammer dat aan sommige boeken een eind komt....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb het boek inmiddels gelezen; hoop er deze week een recensie van te plaatsen.Grace schreef:Ik hoop overigens wel dat je de inhoud dan bestudeerd en niet alleen de titel bekijkt. Voor dat geld maak ik er liever iemand anders blij mee.Tiberius schreef:Stuur maar op; dan zal ik eens kijken of de titel de inhoud dekt.Grace schreef:Ik denk dat jij het boekje juist wel moet lezen. Het beschrijft namelijk precies het probleem wat jij opwerpt.
- J.C. Philpot
‘Ik ben met je … en andere waargebeurde verhalen’ (boekje van Trans World Radio)
Gratis aan te vragen via:
http://ikbenmetje.transworldradio.nl/
Gratis aan te vragen via:
http://ikbenmetje.transworldradio.nl/
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
(uit)gelezen: groeien als christen van John Angel James.
Een boek dat wel bepaalde vragen bij me oproept, maar vooral ook confronterend is en de lezer ernstige en noodzakelijke vragen stelt.
Ik vraag me af of iemand anders het ook heeft gelezen en wat hij/zij er van vond.
Een boek dat wel bepaalde vragen bij me oproept, maar vooral ook confronterend is en de lezer ernstige en noodzakelijke vragen stelt.
Ik vraag me af of iemand anders het ook heeft gelezen en wat hij/zij er van vond.
Een lied in een vreemd land, van Rie van Rossum. Een heel simpele verhaallijn, en toch heel boeiend.
Een erg mooi boek:
Vergeef mij Natasja van Sergei Kourdakov.
Het was zijn taak de gelovigen in de Sowjet-Unie te vervolgen en hij deed het grondig...
Het aangrijpende verhaal, met veel authentieke documenten en foto`s, van de jonge Russische politiefunctionaris Sergei Kourdakov, wiens taak het was christenen in de Sowjet-Unie te vervolgen.
Hoe een christen vervolger het communisme weet te ontvluchten en tot bekering komt.
Vergeef mij Natasja van Sergei Kourdakov.
Het was zijn taak de gelovigen in de Sowjet-Unie te vervolgen en hij deed het grondig...
Het aangrijpende verhaal, met veel authentieke documenten en foto`s, van de jonge Russische politiefunctionaris Sergei Kourdakov, wiens taak het was christenen in de Sowjet-Unie te vervolgen.
Hoe een christen vervolger het communisme weet te ontvluchten en tot bekering komt.
indrukwekkend boek ja.Zita schreef:Een lied in een vreemd land, van Rie van Rossum. Een heel simpele verhaallijn, en toch heel boeiend.
Ik vind Rie van Rossum toch erg goed.