Heeeerlijk lijkt me dat!Droelie schreef:Een heerlijk ontspannen gevoel..

Heeeerlijk lijkt me dat!Droelie schreef:Een heerlijk ontspannen gevoel..
Is het ook.. vooral na een lange minder ontspannende periodejudith schreef:Heeeerlijk lijkt me dat!Droelie schreef:Een heerlijk ontspannen gevoel..
Lekker joh! Bij mij duurt t nog wel een poosj, voor dat het weer wat onstpannen wordtDroelie schreef:Is het ook.. vooral na een lange minder ontspannende periodejudith schreef:Heeeerlijk lijkt me dat!Droelie schreef:Een heerlijk ontspannen gevoel..
Tja.. nu ff hard blokken.. maar als het goed is krijg je er dan ook wel wat moois voor hejudith schreef:Lekker joh! Bij mij duurt t nog wel een poosj, voor dat het weer wat onstpannen wordtDroelie schreef:Is het ook.. vooral na een lange minder ontspannende periodejudith schreef:Heeeerlijk lijkt me dat!Droelie schreef:Een heerlijk ontspannen gevoel..
snik...JolandaOudshoorn schreef:een heleboel afspraken bij de tandartsen eentje bij de mondhygienist
't lijkt me wel wat, zal ik ook eens aanschaffen misschien is het wel leerzaamKislev schreef:Zojuist mn bestelde boek opgehaald bij de boekhandel:
Kislev schreef:Zojuist mn bestelde boek opgehaald bij de boekhandel:
Nou ik heb er ook eentje, maar die duurt nog even...........................15 juni DV(die zat dus erg vol...)JolandaOudshoorn schreef:een heleboel afspraken bij de tandartsen eentje bij de mondhygienist