Oeps! Misschien ook wel stress?? Rustig aan doen, meissie en even bloedprikken bij de dokter!monique schreef:ik vandaag eigenlijk naar huis moest van stage
omdat ik steeds heel raar werd in mn hoofd
ik te eigenwijs was om niet te gaan
ik bang ben dat ik de ziekte van fijver heb
het gevoel had dat ik elk moment kon flauwvallen
Wist je dat [9] ...
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat [9] ...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- monique
ik denk het ook jaJolandaOudshoorn schreef:Oeps! Misschien ook wel stress?? Rustig aan doen, meissie en even bloedprikken bij de dokter!monique schreef:ik vandaag eigenlijk naar huis moest van stage
ik denk teveel aan mn hoofd afgelopen maand
kheb net tegen mn ouders gezegt ik kijk het nog even aan met mn vriend ik kan hem niet laten gaan en mn schoonzus is weer niet goed dusjah
maar tleven gaat door het komt allemaal goed

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- monique
ja kwist niet hoe ik dat moest schrijvenLassie schreef:fijver?

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Nie zo best..*sterkte*monique schreef:ik vandaag eigenlijk naar huis moest van stage
Ik heb precies het zelfde gevoel....
Ga straks naar bed denk..
Eeerst nog even tentamens leren

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
maar ik lees het refoforum op het ogenblik welMarthaMartha schreef:..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
aha....albion schreef:maar ik lees het refoforum op het ogenblik welMarthaMartha schreef:..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?
- JolandaOudshoorn
ik heb een mooie luisterposting voor je! Ben benieuwd naar jou reactie! Kijk maar in het onderwerp: welke muziek beluister je nu?MarthaMartha schreef:aha....albion schreef:maar ik lees het refoforum op het ogenblik welMarthaMartha schreef:..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha schreef:..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MM gaat bijhouden op welke tijden er veel en weinig gepost wordt (een paar weken lang) dan kan ze ons het advies geven om op die tijd het forum te mijdenhenriët schreef:MarthaMartha schreef:..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?

Bovendien kan ze dan de afwijkingen bepalen, en een verklaring zoeken waarom er op die dag zo weinig gepost werd om die tijd. Dan kijkt ze naar weekdiensten, lezingen, jongerenavonden etc.

als je dan genoeg info hebt verzamelt MM kun je ons een voorspelling geven

oke flauwekul natuurlijk

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
aaaaah vandaar.. wattenbollenhoofd.. ja dat krijgt ze er van dan ja...hmprff schreef:MM gaat bijhouden op welke tijden er veel en weinig gepost wordt (een paar weken lang) dan kan ze ons het advies geven om op die tijd het forum te mijdenhenriët schreef:MarthaMartha schreef:..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?
Bovendien kan ze dan de afwijkingen bepalen, en een verklaring zoeken waarom er op die dag zo weinig gepost werd om die tijd. Dan kijkt ze naar weekdiensten, lezingen, jongerenavonden etc.![]()
als je dan genoeg info hebt verzamelt MM kun je ons een voorspelling geven![]()
oke flauwekul natuurlijk

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ik vind hem wel lachen.hmprff schreef:MM gaat bijhouden op welke tijden er veel en weinig gepost wordt (een paar weken lang) dan kan ze ons het advies geven om op die tijd het forum te mijdenhenriët schreef:MarthaMartha schreef:..... er al 22 minuten niemand iets gepost heeft...?
Bovendien kan ze dan de afwijkingen bepalen, en een verklaring zoeken waarom er op die dag zo weinig gepost werd om die tijd. Dan kijkt ze naar weekdiensten, lezingen, jongerenavonden etc.![]()
als je dan genoeg info hebt verzamelt MM kun je ons een voorspelling geven![]()
oke flauwekul natuurlijk
De verklaring is er al hoor:
ik verveelde me even verschrikkelijk, had geen zin om iets zinnigs te doen, dus zat op rf te kijken en te wachten op iets dat niet kwam. (jullie blij...... want ik had natuurlijk elke posting aangegrepen om te reageren

Daarom juist durfde niemand meer te posten.....MarthaMartha schreef:De verklaring is er al hoor:
ik verveelde me even verschrikkelijk, had geen zin om iets zinnigs te doen, dus zat op rf te kijken en te wachten op iets dat niet kwam. (jullie blij...... want ik had natuurlijk elke posting aangegrepen om te reageren)

- MarthaMartha
ik was er al bang voorjvdg schreef:Daarom juist durfde niemand meer te posten.....MarthaMartha schreef:De verklaring is er al hoor:
ik verveelde me even verschrikkelijk, had geen zin om iets zinnigs te doen, dus zat op rf te kijken en te wachten op iets dat niet kwam. (jullie blij...... want ik had natuurlijk elke posting aangegrepen om te reageren)