Welke muziek beluister je nu? [4]
- JolandaOudshoorn
mooi is dat lied he?!JolandaOudshoorn schreef:Groot is Hij!!
Gisteren in de startdienst een geweldige uitvoering gehoord! eerste deel de jongens (ik wist niet dat er zulk geweldig zangtalent was in onze gemeente onder de jonge heren: )
dan de meisjes hoog en daarna meiden "laag"

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gaaf. Karajan heeft de Beethoven symphonien totaal 4 x integraal opgenomen. Zijn 2e integrale opname uit de jaren '60 met de Berliner bij DGG is verreweg de beste. Idd meesterlijk!!! Wat mij betreft uberhaupt de beste integrale opname.Jonathan Westmore schreef:9e van Beethoven; Berliner Symphoniker en Bayerischer Statsoper olv Herbert von Karajan: in één woord: méésterlijk
Ongelofelijk orgelspel.
Bekijk dit ook even als je niet van orgelmuziek houdt. Zoiets als dit heb ik nog nooit gezien op orgel, al kende ik deze organist al wel. O.a. Etude van Chopin en een transcriptie voor een orkestwerk.
Het is al genoeg om de eerste 5 minuten te kijken om vol bewondering te zijn!
PS> Wel de inleiding (2:30) voor lief nemen.
Bekijk dit ook even als je niet van orgelmuziek houdt. Zoiets als dit heb ik nog nooit gezien op orgel, al kende ik deze organist al wel. O.a. Etude van Chopin en een transcriptie voor een orkestwerk.
:shock: :shock: :shock:Jongere schreef:Ongelofelijk orgelspel.