henriët schreef:storm storm storm
de schutting staat te schudden tot en met..
er vliegt van alles rond:)
oh en nu nog regen ook...
hier precies hetzelfde (behalve dat strand dan hè...)
hoop dat het rond 12 uur een beetje droog is
henriët schreef:storm storm storm
nou idd ik met jou..helma schreef:henriët schreef:storm storm storm
hier precies hetzelfde (behalve dat strand dan hè...)
hoop dat het rond 12 uur een beetje droog is
het zal mij benieuwen hoe het HIER is op de open velden, als ik straks rond vier uur naar Anjum moet......Lassie schreef:hier hangt het afdak nog op 1 punt vast....
de vuilnisbak lag ergens halverwege de tuin, fietsen die omgevallen zijn, alles ligt nu op de grond.
volle containers die omgevallen zijn en her en der verspreid liggen op de weg/stoep.
Zie jij windkracht? Knap, ik staar me scheel, zie alleen vallende blaadjes enzo...Rens schreef:Ik keek nét even naar de windkracht.........het is hier tussen 7 en 8 bij een temperatuur van 3,2 graden, gepaard gaande met hevige slagregens.............
en dat is niet aanlokkelijk om doorheen te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eventjes naar buienradar switschen.....dan heb je alle weersinfo in één oogopslag bij de handAnder schreef:Zie jij windkracht? Knap, ik staar me scheel, zie alleen vallende blaadjes enzo...Rens schreef:Ik keek nét even naar de windkracht.........het is hier tussen 7 en 8 bij een temperatuur van 3,2 graden, gepaard gaande met hevige slagregens.............
en dat is niet aanlokkelijk om doorheen te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
net was er bij ons wat hagel...maar sneeuw (ruilen??)Margriet schreef:Sneeuw
Nee hoor , houden jullie die natte kleffe troep maar. Geef mij maar een meter sneeuw (zoveel is het nog niet)!!JolandaOudshoorn schreef:net was er bij ons wat hagel...maar sneeuw (ruilen??)Margriet schreef:Sneeuw
JolandaOudshoorn schreef:net was er bij ons wat hagel...maar sneeuw (ruilen??)Margriet schreef:Sneeuw
Ander schreef:Zie jij windkracht? Knap, ik staar me scheel, zie alleen vallende blaadjes enzo...Rens schreef:Ik keek nét even naar de windkracht.........het is hier tussen 7 en 8 bij een temperatuur van 3,2 graden, gepaard gaande met hevige slagregens.............