Auto schreef:Democritus schreef:Confrere!!! Dit vind ik een minne streek. Wij die zij en zij strijden om ons hoofd boven water te houden in het geweld der chat...... en dan zo'n reactie.
Jammer driewerf jammer.
Maar ik ben niet haatdragend en snap dat zelfs jij een misstap kan begaan. Daarom bied ik je aan om voortaan de lampjes van de autote vervangen bij MM.... ik krijg er alleen maar vethanden van. Daarnaast woon jij veel dichter en kan je gelijk die auto op blokken zetten. Maar pas op als ze je olijven aanbied..... kerstpakket 2006.
Amicus D. hierbij nederig mijn excuses aangeboden, zo had ik het niet bedoeld. In ieder geval veel warmte toegewenst uit deze spanning!
Dat ik dat ding op blokjes moet zetten, betekend het dat het vaartuig niet meer gaat rijden? Of heeft ze tegenwoordig auto met chauffeur geregeld?
Dat het
vaartuig niet meer zal rijden is redelijk logisch...... maar ws geef je daarmee tevens een inschatting van iemands stuurkunsten.
En ik zou het zeer spijtig vinden indien ik met een half verzopen kat van doen krijg.
Daarnaast maakt liefde blind zeggen ze...... maar ik blijf oog houden voor mijn naasten en heb de verkeersveiligheid hoog in het vaandel. Dus die blokjes zijn een optie. Maar confrere je moet toch weten dat mensen van ons kaliber ten allen tijde het algemeen nut van zeer groot belang achten. Zich niet laten verblinden door hartstochten

Een voor allen, allen voor een
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above