Zometeen werken. De rits nachten zit er weer op en als het goed is heb ik tot januari geen nachten meer!

veroverd: was het een zwaar gevecht???vlinder schreef:Vandaag heerlijk geslapen. Kom net uit m'n bed en heb een heerlijke pizza veroverd.
Zometeen werken. De rits nachten zit er weer op en als het goed is heb ik tot januari geen nachten meer!
albion schreef:veroverd: was het een zwaar gevecht???vlinder schreef:Vandaag heerlijk geslapen. Kom net uit m'n bed en heb een heerlijke pizza veroverd.
Zometeen werken. De rits nachten zit er weer op en als het goed is heb ik tot januari geen nachten meer!![]()
of verorberd??
Leuk!! Kan ik jou en je man eens in real-life zien. Mijn man gaat niet mee, dus ik kom alleen. Maar aangezien de aanstaande van D uit GA komt, zal ik vast wel wat bekenden zienLassie schreef:je gaat mij zowieso zien in de trouwdienst, s'avonds ook in OW (maar dan in gezelschap met mijn man).
Mij niet helaas. Ik was vast van plan te gaan, maar ik ben verhinderd...JolandaOudshoorn schreef:Leuk!! Kan ik jou en je man eens in real-life zien. Mijn man gaat niet mee, dus ik kom alleen. Maar aangezien de aanstaande van D uit GA komt, zal ik vast wel wat bekenden zienLassie schreef:je gaat mij zowieso zien in de trouwdienst, s'avonds ook in OW (maar dan in gezelschap met mijn man).
Marnix schreef:Gisteren weer marriage course gehad. De eerste avond ging over het fundament van het huwelijk en communicatie, gisteren ging het over omgaan met verschillen, conflicten, en over seks.
Wel weer een heel goede avond.
Vandaag uit mijn werk weer naar het nieuwe huis en een mooie vloer voor in de woonkamer uitzoeken. Morgen gaan we dan met de woonkamer beginnen, daar hebben we tot volgende week zaterdag voor, dan wordt de vloer gelegd... en de week daarop komt de nieuwe bank... (alles als God ons het leven en gezondheid geeft)