Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Wat niet? Een piano? Een gitaar?Gijs83 schreef:Inderdaad, zonder hier discussie aan te gaan, dat vind ik nou weer net niet kunnen. Ik vind het ook niet echt een instrument voor in de kerk.
Wat is het verschil met de harp van David? Dat waren toch ook snaren?
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
mij zelf op zitten vreten van ergenis omdat het geluid het niet goed deed. Als het goed is, moet het nu geregeld zijn. als dat echt zo is, ga ik de degene die het geregeld hebben een heel groot compliment geven!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
En stuur hem dan naar de GG van Gouda. Daar kan men na bijna een jaar nog steeds een echte deskundige gebruiken,JolandaOudshoorn schreef:mij zelf op zitten vreten van ergenis omdat het geluid het niet goed deed. Als het goed is, moet het nu geregeld zijn. als dat echt zo is, ga ik de degene die het geregeld hebben een heel groot compliment geven!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Heerlijk rustig; geen internet en op 1 na alle mobiels uitrefo schreef:Die verbinding is er wel. Maar voor Helma hoop ik dat ze dat niet ontdekken. Wij kwamen er ook pas na een week achter. Gewoon de (gratis) inloggevens niet opvragen.helma schreef:ik ga uitloggen en kom voorlopig even niet
ik hoop van harte dat we geen internetverbinding hebben![]()
dat is voor de rust van het hele gezin het meest handig

Je kon codes vragen in het cafe.helma schreef:Heerlijk rustig; geen internet en op 1 na alle mobiels uitrefo schreef:Die verbinding is er wel. Maar voor Helma hoop ik dat ze dat niet ontdekken. Wij kwamen er ook pas na een week achter. Gewoon de (gratis) inloggevens niet opvragen.helma schreef:ik ga uitloggen en kom voorlopig even niet
ik hoop van harte dat we geen internetverbinding hebben![]()
dat is voor de rust van het hele gezin het meest handig
--------------
freek schreef:Terugblikken op een heerlijke vakantie!
- MarthaMartha
Het was geweldig!
123 kinderen, dat zijn er zo'n 40 minder dan vorig jaar (voornamelijk kerkelijke kinderen)
Wat meer buitenkerkelijke kinderen juist, dus dat is heel fijn.
Het was een fijne morgen.
De loge's zitten nu in het buitenzwembadje en ik ga even heerlijk bijkomen...
123 kinderen, dat zijn er zo'n 40 minder dan vorig jaar (voornamelijk kerkelijke kinderen)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Werken en vanavond weetiknognieten...
- JolandaOudshoorn
Fijn MM. Hier hadden we zo'n 187 kinderen. Alleen de microfoon deed het niet. Zwaar frustrerend!!!! Maar goed, ze hebben nu iets geregeld, dus ik ben benieuwd. Woensdag mag ik aan de beurt om te vertellen, en als hij het dan nog niet doet, gaat er waarschijnlijk iemand ontploffen daar....MarthaMartha schreef:Het was geweldig!
Verder was het goed. Door slaaptekort was ik vandaag wat extra prikkelbaar, maar dat heb ik vanmiddag ingehaald. Morgen weer veel heen er weer rijden, maar dat hoort erbij als je vliegende keep ben...
En morgen is mijn zoon jarig, ze hebben al verklapt dat ze voor hem zullen zingen!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Ja, bij ons deed de microfoon het ook niet (achteraf omdat ik een versterker -ofzo- over had moeten pluggen van bijgebouw naar de kerkJolandaOudshoorn schreef:Fijn MM. Hier hadden we zo'n 187 kinderen. Alleen de microfoon deed het niet. Zwaar frustrerend!!!! Maar goed, ze hebben nu iets geregeld, dus ik ben benieuwd. Woensdag mag ik aan de beurt om te vertellen, en als hij het dan nog niet doet, gaat er waarschijnlijk iemand ontploffen daar....MarthaMartha schreef:Het was geweldig!
Verder was het goed. Door slaaptekort was ik vandaag wat extra prikkelbaar, maar dat heb ik vanmiddag ingehaald. Morgen weer veel heen er weer rijden, maar dat hoort erbij als je vliegende keep ben...
En morgen is mijn zoon jarig, ze hebben al verklapt dat ze voor hem zullen zingen!!

Waar mag jij over vertellen woensdag? Leuk altijd! Ik mag donderdagavond tijdens de afsluitingsavond vertellen over de gelijkenis van de verloren zoon (nou ja.... ik ga over de oudste zoon vertellen eigenlijk - een andere insteek van een overbekend verhaal)...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
weeeer op witte-laarzen-jacht geweest..En ben er eindelijk achter waarom ik bijna geen enkele laars normaal aan krijg: m'n rechtervoet is behoorlijk dik 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
De gitaar wordt tegenwoordig vaak in 'bandachtige-setting' gebruikt. Vandaar!Hendrikus schreef:Wat niet? Een piano? Een gitaar?Gijs83 schreef:Inderdaad, zonder hier discussie aan te gaan, dat vind ik nou weer net niet kunnen. Ik vind het ook niet echt een instrument voor in de kerk.
je bedoelt de electrische gitaar?Gijs83 schreef:De gitaar wordt tegenwoordig vaak in 'bandachtige-setting' gebruikt. Vandaar!Hendrikus schreef:Wat niet? Een piano? Een gitaar?Gijs83 schreef:Inderdaad, zonder hier discussie aan te gaan, dat vind ik nou weer net niet kunnen. Ik vind het ook niet echt een instrument voor in de kerk.
Wij zingen op zondagavond na de dienst regelmatig bij iemand in huis met de JV. Dan zingen we ook altijd met gitaar, niks 'bandachtigs' aan.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
-
Gijs wat is er mis met een band?Gijs83 schreef:De gitaar wordt tegenwoordig vaak in 'bandachtige-setting' gebruikt. Vandaar!Hendrikus schreef:Wat niet? Een piano? Een gitaar?Gijs83 schreef:Inderdaad, zonder hier discussie aan te gaan, dat vind ik nou weer net niet kunnen. Ik vind het ook niet echt een instrument voor in de kerk.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above