Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
was ophangen
in de tuin prutsen
boodschappen doen
lunchen
naar de stad (kadootje kopen voor m'n vriend, ppppffff)
naar het gemeentehuis (datum vast stellen voor het trouwen)
eten koken
eten
rommelen.
in de tuin prutsen
boodschappen doen
lunchen
naar de stad (kadootje kopen voor m'n vriend, ppppffff)
naar het gemeentehuis (datum vast stellen voor het trouwen)
eten koken
eten
rommelen.
- sweelinck 25
- PrekenCD bestellingen klaarmaken
- Vanavond naar kerk, Stad a/h Haringvliet 19:30 Ds. A. Verschuure
wat is het toch nog een voorrecht om doordeweeks ook nog op te mogen gaan.
- Vanavond naar kerk, Stad a/h Haringvliet 19:30 Ds. A. Verschuure
wat is het toch nog een voorrecht om doordeweeks ook nog op te mogen gaan.
- MarthaMartha
vandaag weer gewerkt........
maar twee gesprekken, de rest afgebeld, want toen deed mijn keel het niet meer en mijn stem begon zo idioot te piepen.......
maar twee gesprekken, de rest afgebeld, want toen deed mijn keel het niet meer en mijn stem begon zo idioot te piepen.......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vandaag gaan we naar de IKEA in Barendrecht, daarna naar familie in Ridderkerk. Gezellig, heb er echt zin in.
- MarthaMartha
Mmmm..... je kunt er net niet meer ontbijten voor 1 euro, dat is maar tot 11 uur.....mathilde schreef:Vandaag gaan we naar de IKEA in Barendrecht, daarna naar familie in Ridderkerk. Gezellig, heb er echt zin in.
maar je kunt er heerlijk eten en de koffie met iets erbij is ook geweldig! (en kost bijna niks)
...in de zon examens corrigeren
...voor de zoveelste keer tot de conclusie komen dat de vragen onhelder gesteld zijn, of dat er zelfs fouten inzitten (ben halverwege het examen en heb de derde fout al gevonden)
...voor de zoveelste keer tot de conclusie komen dat de vragen onhelder gesteld zijn, of dat er zelfs fouten inzitten (ben halverwege het examen en heb de derde fout al gevonden)

- MarthaMartha
en wat doen ze met zulke fouten?Zita schreef:...in de zon examens corrigeren
Ik neem aan dat dit in het voordeel van de scholieren uitvalt?
Je mag wel aankomen voor een bakkie hoor....mathilde schreef:Vandaag gaan we naar de IKEA in Barendrecht, daarna naar familie in Ridderkerk. Gezellig, heb er echt zin in.

Voor school nog bezig geweest, zo nog ffies op pad voor moederdagcadeautje en dan vanavond relaxen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ik heb vanmorgen gewerkt tot 13.30, thuis gekomen heb k lekker mn auto gewassen
werd tijd...
vanbinnen gezogen en gesopt, ramen extraextra goed gezeemd en buiten kant lekker gesopt
heeeeerlijk!!!
Vanavond lekker singuhn

Vanavond lekker singuhn

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Tja, nu ik dit lees ben ik natuurlijk al weer thuisvlinder schreef:Je mag wel aankomen voor een bakkie hoor....mathilde schreef:Vandaag gaan we naar de IKEA in Barendrecht, daarna naar familie in Ridderkerk. Gezellig, heb er echt zin in.. Heb net m'n huissie schoon. Zelfs onder de bank gezogen en de kamer gedweild.

tja, in het algemeen wel. Sommige fouten hadden we als docent al tijdens het examen opgespoord. De fouten waar ik nu nog mee kamp, zorgen ervoor dat ik morgen op achtentwintig verschillende leerlingexamenaccounts mag inloggen en even in wat bestanden moet gaan kijken. Gezien de snelheid van het schoolnetwerk zit ik me af te vragen of ik mijn slaapzak zal meenemenMarthaMartha schreef:en wat doen ze met zulke fouten?Zita schreef:...in de zon examens corrigeren
Ik neem aan dat dit in het voordeel van de scholieren uitvalt?

Vandaag gewerkt. Nog 4 nachten te gaan.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
net ff in de tuin gewerkt....net op tijd klaar want de zon komt om het hoekje kijken!!!
dan verbrand jeLassie schreef:net ff in de tuin gewerkt....net op tijd klaar want de zon komt om het hoekje kijken!!!

in de zon werken is niet echt prettig!!!!