Neem maar een 13e bolus op de meeting.henriët schreef:krijg ik alsnog mn dertiende maand..???!!!

Neem maar een 13e bolus op de meeting.henriët schreef:krijg ik alsnog mn dertiende maand..???!!!
Wil je een CC?refo schreef:Geweldig die PB's.....
Doe dan BCC voor de veiligheid...Tiberius schreef:Wil je een CC?refo schreef:Geweldig die PB's.....
henriët schreef:artistiek schreef:
Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Nu snap ik waarom sommigen zo gebrand zijn op een meeting...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
S+B?henriët schreef:NIETTiberius schreef:Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Zover ik weet, is dit (MM+D) het eerste echte RF-koppeltje.
en... organiseren jullie daar nog een feestje voor?Tiberius schreef:Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
die kenden elkaar al zonder forum...Ariene schreef:S+B?henriët schreef:NIETTiberius schreef:Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Ik ookMarthaMartha schreef:daar sluit ik me bij aan...albion schreef:Rens nog van harte gefeliciteerd met je 61e verjaardag
Moet er wat geregeld worden voor je Artistiek....... stuur je verlanglijst via de PB en ik zal kijken wat ik er aan kan doen. No Cure No Payartistiek schreef: Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Nu snap ik waarom sommigen zo gebrand zijn op een meeting...
me too!Rochus schreef:Ik ookMarthaMartha schreef:daar sluit ik me bij aan...albion schreef:Rens nog van harte gefeliciteerd met je 61e verjaardag
Democritus schreef:Moet er wat geregeld worden vor je Artistiek....... stuur je verlanglijst via de PB en ik zal kijken wat ik er aan kan doen. No Cure No Payartistiek schreef:
Van Harte gefeliciteerd.
Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Heel belangrijk is dat je hulp kan verlenen bij a-technische figuren. Democritus was erg succesvol in het vervangen van koplamplichtjes en dat heeft geresulteerd in 2-zijdige overspanningsbelastingDemocritus schreef:Moet er wat geregeld worden vor je Artistiek....... stuur je verlanglijst via de PB en ik zal kijken wat ik er aan kan doen. No Cure No Payartistiek schreef: Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Hehe heb ik hoor ook nog wat over te zeggen!!!!MarthaMartha schreef:en... organiseren jullie daar nog een feestje voor?Tiberius schreef:Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
want dan komen we natuurlijk